Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Okolo 11:00 hodiny mně zavolal řidič, kterému jsem nezvedl telefon. Ve 14:00 jsem zpětně kontaktoval řidiče, který telefon nebral. Řídil jsem se instruktáží Geis a zavolal jsem na č. (viz ref. údaje). Na tomto čísle jsem byl nasměrován na kontakt přes e-mail na adrese : info@geis.cz. Kontaktoval jsem službu a zeptal jsem se, zda si mohu balík vyzvednout osobně, načež služba odepsala pouhé : Ano. Proto jsem poslal druhý e-mail, kterým jsem žádal o konkretizaci místa, kde se zásilka, kterou nutně potřebuji nachází. Služba uvedla adresu : 17. listopad 3A/6205, Ostrava - Poruba.
Po 50 km cestě na místo mně na místě pro osobní převzetí zásilek bylo oznámeno, že se balík na depu nenacházi. Kontaktoval jsem proto opět řidiče, který tentokrát telefon zvedl. Uvedl, že zásilku do depa vrátil a omlouval se za nedorozumění.
Po telefonátu jsem se vrátil zpět k výdejně a argumentoval jsem hovorem, který proběhl mezi mnou a řidičem, načež služba odvětila, že je nemožné balík najít, pokud jsem se s řidičem nedomluvil o odložení zásilky. Trval jsem na převzetí balíku, který mně měl být právem předán (nemluvě o 100 km cestě, kterou jsem byl nucen podstoupit kvůli této zásilky). Dokonce jsem sám nabízel, že si balík půjdu najít, načež mě ovšem varovali, že do depa mám vstup zakázán. Ptal jsem se tedy pána u obsluhy, kdo je jeho nadřízený, ten mně sdělil, že tam žádný nadřízený není. Po pár minutách držení mého stanoviska jeho následujícím krokem bylo sednout si na druhý konec místnosti do rohu ke svému počítači a nechat problém dořešit svou kolegyni, která opakovala že je nemožné balík najít, že mně bude dodán v pondělí (což mně ovšem vadilo, jelikož jsem ho potřeboval na onen víkend před pondělím). Proto jsem konstatoval, že mou jedinou možností demonstrovat je přestat využívat služby Geis. A to doživotně. Reakce slečny byla pouhé pokrčení rameny.
Po tomto divadle jsem se rozhodl neztrácet již zbytečně čas a napsat tuto stížnost.
Služba zpočátku projevila lítost, avšak po projevení mých nároků na balík zcela ztratila zájem jakkoliv se snažit.
S nadějí, že se něco změní k lepšímu a obsluha k osobnímu odběru zásilek bude dělat svou práci, což je předávání zásilek k osobnímu odběru. Nebude-li tomu tak, pak alespoň oznamte zákazníkovi, že nemá cenu do depa jezdit, pokud si s řidičem(doručovatelem) předem nesmluvil odložení balíku ''bokem'' na depu. Děkuji.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.