Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 17.5.2019 jsem koupil 3 denní VIP účet za 180 Kč a jelikož se mi stránka nelíbila, napsal jsem email o deaktivaci VIP účtu téhož dne, kdy jsem si ho koupil. Po 5 minutách mi odpověděli, že mojí žádost přijali a že ji dají jednomu z agentů, který jí vyřeší do 5 dnů. Tímto jsem bral mou žádost za ukončenou. Jenomže mi aktivovali dalších 6 měsíců bez mého vědomí. Po několika dnech mi zmizely mi peníze z účtu cca 4500 Kč. Myslel jsem, že mi někdo zkopíroval kartu prostřednictvím bankomatu a vybíral peníze. Tím pádem jsem vyměnil kartu za novou. Nenapadlo mne, že je to od této společnosti, protože jsem se domníval, že má žádost byla vyřešena. Po 3 měsících, mi přišla obálka od vymahačské společnosti Intrum z Lucemburska.V dopise se jednalo o zaplacení 163 €. Psal jsem na všechny emailové adresy od stránky C-Date,kde jsem se dočkal pouze odpovědi, že mám můj problém řešit s vymahačskou službou Intrum z Lucemburska. Veškerou komunikaci se C-Date mám "vyscreenshotovanou" a vyfocenou. Ačkoliv jsem napsal o deaktivaci účtu, společnost mě připravila o peníze. Dnes jsem obdržel už druhý vymahačský dopis.
Žádám Vás snažně o pomoc. Děkuji Halíř.
Zrušení účtu na C-Date, upuštění od neoprávněného dluhu a vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
společnosti C-date jsem již psal několik zpráv, měli více jak 2 týdny zpracovat moje zprávy a nic nepřichází. Hlavně místo emailu zdenek.vencl.@c-date.com, mi odepisuje email s názvem "Kundenmails" německy. Pokaždé napíšou jen že děkují za zprávu a že jí zpracují, ale nic se neděje. Chci se ihned domluvit s někým kdo dokáže vyřešit tento problém, který způsobila společnost C-date.
Děkuji Halíř.
Jestliže spotřebitel smlouvu vypověděl, doporučujeme mu kontaktovat banku s žádostí o tzv. chargeback a zároveň zablokovat platební kartu, aby se vyhnul jakémukoliv obdobnému jednání společnosti do budoucna.
Společnost vyzýváme, aby se k případu vyjádřila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.