Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#35355Opakovaně nesnizene ceny akčního zboží ve Valašskem Meziříčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2019, před 5 lety

Jaromit Odstrcil

Znění stížnosti

Bohužel je to velmi častý jev v prodejně Lidlu ve Valašskem Meziříčí, že u zboží je uvedena akční cena a na pokladně namarkují cenu před slevou. Nejsem ten typ zákazníka, který by s pani u pokladny, které jsou jinak milé, disktutoval špatně namarkovanou cenu, když za mnou naprosto pravidelně stojí fronta lidi na 10 minut. Osobně, to považuji za podvodné jednání ze strany řetězce Liď. Stalo se mi to opravdu již mnohokrát. Je to jeden z důvodů, proč tam chodím nakupovat již jen výjimečně a napr v řetězci Tesco se mi to nikdy nestalo. A tak chodím nakupovat tam, protože mám pocit, že mne tam nikdo nepodvadi a prodávající firma se ke mne chová s respektem. Jsem generální ředitel firmy s obratem 4 mld Kč a takové jednání bych ve své firmě nikdy nepodporoval. Prosím o preposlani me reakce na patřičná místa. Nehodlám se zabývat handrkovanim o slevy u přeplněných pokladen. Jaromír Odstrcil


Požadované řešení

Proboha proč chcete po zákazníkovi ať vymYsli řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2019 14:22, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2019 13:06, před 5 lety

Dobrý den, pane Odstrčile,

za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Nejsme si jistí, na jakou akční cenu přímo upozorňujete. Nicméně pokud jde o oranžový slevový kód, ten naši prodavači na pokladně zadávají ručně. Ačkoliv by se tak nemělo dít, je možné, že si oranžové slevy nevšimnou a pouze produkt načtou s původní cenou. Doporučujeme tedy zboží skládat tak, aby sleva byla nahoře a tedy nepřehlédnutelná, případně na ni naše zaměstnance přímo upozornit. Pokud mluvíte o zboží, které má akční cenu, pak nás to mrzí a určitě by se to stávat nemělo. Váš podnět tedy předáme vedení dané pobočky, aby jej prověřilo a případně zjednalo nápravu.

Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2019 06:36, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2019 07:01, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.