Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Bohužel je to velmi častý jev v prodejně Lidlu ve Valašskem Meziříčí, že u zboží je uvedena akční cena a na pokladně namarkují cenu před slevou. Nejsem ten typ zákazníka, který by s pani u pokladny, které jsou jinak milé, disktutoval špatně namarkovanou cenu, když za mnou naprosto pravidelně stojí fronta lidi na 10 minut. Osobně, to považuji za podvodné jednání ze strany řetězce Liď. Stalo se mi to opravdu již mnohokrát. Je to jeden z důvodů, proč tam chodím nakupovat již jen výjimečně a napr v řetězci Tesco se mi to nikdy nestalo. A tak chodím nakupovat tam, protože mám pocit, že mne tam nikdo nepodvadi a prodávající firma se ke mne chová s respektem. Jsem generální ředitel firmy s obratem 4 mld Kč a takové jednání bych ve své firmě nikdy nepodporoval. Prosím o preposlani me reakce na patřičná místa. Nehodlám se zabývat handrkovanim o slevy u přeplněných pokladen. Jaromír Odstrcil
Proboha proč chcete po zákazníkovi ať vymYsli řešení
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Odstrčile,
za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Nejsme si jistí, na jakou akční cenu přímo upozorňujete. Nicméně pokud jde o oranžový slevový kód, ten naši prodavači na pokladně zadávají ručně. Ačkoliv by se tak nemělo dít, je možné, že si oranžové slevy nevšimnou a pouze produkt načtou s původní cenou. Doporučujeme tedy zboží skládat tak, aby sleva byla nahoře a tedy nepřehlédnutelná, případně na ni naše zaměstnance přímo upozornit. Pokud mluvíte o zboží, které má akční cenu, pak nás to mrzí a určitě by se to stávat nemělo. Váš podnět tedy předáme vedení dané pobočky, aby jej prověřilo a případně zjednalo nápravu.
Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.