Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 4.9.2019 jsem se registrovala do seznamky Academic Singles, dne 5.9.2019 jsem zaplatila poplatek 149,- za měsíční otestování seznamky. Poté, co jsem ale zjistila, že si společnost strhává cca 2500,- korun za následné automatické prodlužování prémiové účasti, jsem okamžitě podala výpověď. Zaslala jsem ji opakovaně na email společnosti i na mail pana Hlaváčka, prozatím bez odezvy. Svou kartu jsem zablokovala.
Výpověď jsem zaslala v zákonné lhůtě čtrnácti dnů na odstoupení od smlouvy a vyplnila jsem ji dle požadavků uvedených ve smluvních podmínkách společnosti. Odeslala jsem několik verzí odstoupení od smlouvy, ale žádná odezva. Žádám tedy o reakci společnosti na poslední verzi mé zaslané výpovědi ze dne 7.9.2019 a její akceptování.
On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - VIP členství
Požaduji okamžité zrušení smluvního vztahů se společností Be2 S.a.r.l.
Rovněž požaduji zrušení automatického prodlužování Prémiového členství a vymáhání jakýchkoli dalších poplatků.
Dále požaduji vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti a smazání a deaktivování mého profilu z jejich webových stránek.
Dále žádám o potvrzení zaslané verze výpovědi prémiového členství.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
bylo mi přislíbeno, že Prémiové členství skončí ke dni 4.10.2019 a již nebude více prodlouženo.
------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 04/10/2019 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
------------------------------------------------------------------------------------
Očekávám tedy, že Společnost dodrží, co písemně přislíbila. Beru její vyjádření za závazné. Žádám, aby mi potvrdila, že po mě již nebude požadovat žádné další platby a přes platební bránu si nebude automaticky strhávat další peníze, ani nebude nic následně vymáhat. Žádám nyní o písemné potvrzení této skutečnosti.
Jestliže společnost veřejně sdělila spotřebiteli uvedené informace, je to pro ni závazné. V případě jakýchkoliv dalších pokusů o stažení peněz z karty, může spotřebitel podat u banky reklamaci (chargeback) a vůči společnosti se odkázat na sdělení společnosti, že již další platby neproběhnou.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na požadavek spotřebitele reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.