Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#35357Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2019, před 5 lety

Eva Smělíková

Znění stížnosti

Vážená paní, vážený pane,

dnes, tj. 7. září 2019, jsem byla s přítelem reklamovat pánskou vycházkovou obuv na prodejně v Kroměříži. Boty byly zakoupeny před rokem a dnes přítel zjistil, že mu do bot teče voda. Ze spodní strany boty byla viditelná závada podrážky, kudy voda protekla. Na prodejně byla nejdřív prodavačka ochotná a nabídla nám výměnu za jinou obuv. Když jsme po půl hodině přinesli obuv nově vybranou, slečna prodavačka velmi neprofesionálním přístupem prohlásila, že závadu neuzná (nechápu, proč nás tedy nechala půl hodiny vybírat nové boty) a že je zlomená podrážka způsobená nevhodnou péčí, kterou ale nedokázala specifikovat. Reklamaci s námi odmítla dále řešit. Požadujeme proto buď navrácení peněz, nebo výměnu zboží, a také poučení prodavaček, jak jednat se zákazníky. V případě nevyhovění budeme případ postupovat České obchodní inspekci.

Děkuji za vyřízení a přeji hezký den,
Eva Smělíková


Produkt

Pánská vycházková obuv, 699 Kč, značka Memphis One, výrobní číslo 13136013


Požadované řešení

Požaduji buď vrácení peněz, nebo výměnu obuvi za jinou. Samozřejmé je také poučení prodavaček, jak jednat se zákazníky - změna názoru během vybírání nového zboží působila opravdu velmi zvláštně a neprofesionálně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 06:23, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.