Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35358Internet v mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2019, před 5 lety

Radka Landová

Znění stížnosti

Před létem,na které jsem si zapla neomezené data, jsem měla balíček 400 mb za 99 Kč na měsíc se kterým jsem volala přes WhatsApp a psala přes Messenger hojně a stačilo mi to ale po skončení léta mi během pár dní přišlo že jsem prostudovala 80% a následně že jsem bez netu, to bych ještě vzala no dobře šlo to s těmi daty co byly v létě ale že jsem si dnes objednala balíček 150 mb na týden a během půl hodiny kdy jsem ho ani nestačila pořádně využít mi přišla sms že jsem ho vyčerpala tak to mě opravdu dostalo a co mě vytočilo ještě víc tak arogantní jednání pána na lince t mobile.


Požadované řešení

Buď vrácení peněz nebo obnovení dat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 06:51, před 5 lety

Má-li spotřebitelka pochybnosti, zda byla služba dodána ve sjednaném rozsahu, je vhodné uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.