Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.1.2012 jsem vyplnil s pracovnicí pošty na pobočce České pošty Rakovník 1, Husovo náměstí 21, 269 01 Rakovník, změnu ukládací pošty na výše jmenovanou adresu. Změna se týkala cenných psaní a balíků.
Zásilky ovšem i nadále chodily a po dvou letech a pěti měsících stále chodí na ukládací poštu: Česká pošta nádražní 188, 269 02 Rakovník.
Co jsem pro vyřešení problému učinil: opětovně jsem s pracovnicí české pošty vyplnil formulář o změnu ukládací pošty (někdy v únoru 2012), 7 x jsem urgoval chybné zaslání poštovní zásilky - pracovnice pošty se vždy omluvila a telefonicky požádala Rakovník 2, nádraží 188 o zaslání zásilky na poštu: Husovo náměstí 21, 269 01 Rakovník.
Přesto všechno cenná psaní a balíkové zásilky stále zůstávají na poště Rakovník 2 Nádražní 188. Nelenil jsem a po 8 jsem vyrazil na pobočku české pošty nádražní 188 Rakovník 2, 269 02.
Paní vedoucí mne ujistila, že změnu ukládací pošty u mojí osoby mají zaznamenanou, ale že PC sistém z nějakého důvodu při příchodu zásilky tuto změnu ignoruje tudíž že se tváří jako kdyby tato změna neexistovala. Dále jsem byl ubezpečen, že IT specialisté na daném problému usilovně pracují jž dva roky a tři měsíce.
Dnes tj. 16. 06. 2014 jsem obdržel opět výzvu k vyzvednutí zásilky a to na:
POBOČKU ČESKÉ POŠTY 269 02 RAKOVNÍK 2, NÁDRAŽNÍ 188.
Můj dotaz zní - kolik let budou IT specialisté ještě potřebovat na vyřešení výše popsaného velice složitého problému se změnou jedné ukládací pošty.
Změna ukládací pošty
cenná psaní, balíky a ostatní pošta bude k vyzvednutí na ukládací poště:
Česká pošta, s.p.
pošta Rakovník 1
Husovo náměstí 21
269 01 Rakovník
|
Tweet |
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spořebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy. Doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil se stížností přímo na Českou poštu (http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.