Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
jak vidím, jsou zde stížnosti na kvalitu služeb PPL zcela běžnou záležitostí.
Objednal jsem si zboží z e-shopu do výdejny- do PPL PracelShopu, ale tam nebylo prostřednictvím PPL doručeno - údajně pro velké rozměry zásilky. Prý to e-shop věděl na základě podmínek předem, nicméně na stránkách PPL v informacích pro e-shopy ani já nic takového nevidím: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=321&art_id=249!
Následně jsem byl PPL vyzván, ať si zásilku vyzvednu v Říčanech a když jsem s tímto absurdním návrhem nesouhlasil, doručovali mi zásilku mimo dny a časy, kdy mohl zásilku na uvedené adrese někdo převzít a které jsem jim v dostatečném předstihu oznámil a nakonec ji odeslali zpět e-shopu.
Moji stížnost vyřizovala opakovaně vedoucí zákaznického servisu Dita Hajduková s tvrzením, že tlumočí stanovisko PPL, které nikterak nepochybilo. Kontakt na svého nadřízeného mi odmítla opakovaně poskytnout.
Domnívám se, že by PPL mělo doručovat podle potřeb zákazník, nikoliv sloužit pouze k tomu, aby mu maximálně komplikovalo život.
Děkuji a jsem s pozdravem,
M.V
Omluva, kompenzace a napříště solidní služby.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.