Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35360Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2019, před 5 lety

Michal Vozný

Znění stížnosti

Dobrý den,

jak vidím, jsou zde stížnosti na kvalitu služeb PPL zcela běžnou záležitostí.

Objednal jsem si zboží z e-shopu do výdejny- do PPL PracelShopu, ale tam nebylo prostřednictvím PPL doručeno - údajně pro velké rozměry zásilky. Prý to e-shop věděl na základě podmínek předem, nicméně na stránkách PPL v informacích pro e-shopy ani já nic takového nevidím: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=321&art_id=249!

Následně jsem byl PPL vyzván, ať si zásilku vyzvednu v Říčanech a když jsem s tímto absurdním návrhem nesouhlasil, doručovali mi zásilku mimo dny a časy, kdy mohl zásilku na uvedené adrese někdo převzít a které jsem jim v dostatečném předstihu oznámil a nakonec ji odeslali zpět e-shopu.

Moji stížnost vyřizovala opakovaně vedoucí zákaznického servisu Dita Hajduková s tvrzením, že tlumočí stanovisko PPL, které nikterak nepochybilo. Kontakt na svého nadřízeného mi odmítla opakovaně poskytnout.

Domnívám se, že by PPL mělo doručovat podle potřeb zákazník, nikoliv sloužit pouze k tomu, aby mu maximálně komplikovalo život.

Děkuji a jsem s pozdravem,

M.V


Požadované řešení

Omluva, kompenzace a napříště solidní služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 10:57, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.