Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35365Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2019, před 5 lety

Martin Kosť

Znění stížnosti

Dne 8.9.2019 jsem se zaregistroval na stránkách be2 S. a. r. l. a odsouhlasil prémiové členství na 1 měsíc za 149,- ale přehlédl jsem automatické prodloužení smlouvy na 3 měsíce za poplatek 2247,-kč. Nelíbí se mi toto jednání a skrytý poplatek o kterém v původní nabídce nebyla zmínka. A tak ještě ten samý den 8.9.2019 jsem napsal na zákaznický servis b2 s žádostí o odstoupení od smlouvy, přišla mi pouze automatická odpověď že na dotaz odpoví do 5 dnů. Nevím zda mám vyčkávat na potvrzení o vypovězení smlouvy a popřípadě jak dále postupovat, aby smlouva byla ukončena v řádném termínu.

Děkuji za odpověď

Martin Kosť


Produkt

Produkt Prémium členství na 1měsíc za 149,-


Požadované řešení

Prosím o pomoc a kontaktování zákaznického servisu be2.
Odstoupení od smlouvy ze dne 8.9.2017 a smazání mého profilu ze stránek be2. Nechci využívat žádných služeb této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 06:44, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2019 14:47, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2019 15:13, před 5 lety


Martin Kosť

Dobrý den, napsal jsem Vás a chválím za rychlou odezvu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:35, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.10.2019 17:56, před 5 lety


Martin Kosť

Hodnocení: