Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35367Ztracený balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2019, před 5 lety

Jana Kolářová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16.8.2019 mi byl odeslán balíček z Morávky (PSČ. 73905), balíček byl předán do přepravy a od té doby o něm není žádný záznam. Jednalo se o modrou sukni, která byla zabalena v bílé obálce. Byla bych ráda, kdyby se tato zásilka dohledala, přece není možné, aby se balíček někam ztratil, zvlášť když má sledovací číslo (RR875668634CZ), toto už je druhý balíček, který mi byl adresovaný a ztratil se, proto doufám, že se česká pošta tento problém pokusí vyřešit. Děkuji.


Produkt

Sledovací číslo: RR875668634CZ. Bílá obálka ve které byla modrá kostkovaná sukně. Odesíláno z Morávky PSČ. 73905


Požadované řešení

Byla bych ráda, kdyby se balíček dohledal, není přece možné, aby někam zmizel, když má sledovací číslo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2019 09:14, před 5 lety

Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.