Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3537Vada zboží po návratu z reklamační opravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2014, před 11 lety

Pavel Ježek

Znění stížnosti

U společnosti CZC.cz jsem si koupil ALCATEL 997D, po 1a1/2 roce přestal fungovat USB port, nešlo nabíjet, nešlo spojit s PC.Po uznané reklamaci přišel mobil s porouchaným portem na SD karty, který byl do převzetí na reklamaci funkční.
Tato porucha vznikla vinou servisu. CZC mi oznámil, že se jedná o novou reklamaci s další lhůtou 30 dní. V případě nedodržení časové lhůty jsem upředňosťoval vrácení peněz. Postupoval jsem přesně podle reklamačního řádu a přístroj vrátil okamžitě.


Produkt

ALCATEL 997D , výr.číslo 865147010428574


Požadované řešení

Po zdlouhavém jednání, kdy jsem měl pocit, že ze mne firma dělala zřejmě legraci, požaduji návrat peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 11:45, před 11 lety

V tomto případě se nejedná o reklamaci vady. Společnost odpovídá dle § 2944 občanského zákoníku za poškození věci, která je předmětem jejího závazku. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pro spotřebitele je výhodnější uvedení do předešlého stavu, lhůta by měla být sjednána individuálně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2014 14:55, před 11 lety

Dobrý den,

reklamace je založena RE14024724 dne 6.6.. Telefon dá servis do pořádku, dle popisu z předešlé reklamace
,,RE14020407: stav : zadni stana u repro promackla, poskrabano, dosplej ohmatan, vlasove poskraban(2-3 hlubsi vryp). Jinak bez viditelnych vnejsich vad."

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2014 16:22, před 11 lety


Pavel Ježek

Citace z odpovědi D testu :
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pro spotřebitele je výhodnější uvedení do předešlého stavu, lhůta by měla být sjednána individuálně.

Reakce reklamačního telefonického oddělení CZC :
Podepsal jste nový reklamační protokol, tak běží nová reklamace na jinou závadu, vaše chyba ,že jste to podepsal.(ve stručnosti).
Po několikeré snaze o spojení s kýmkoliv kompetnějším po 5 dnech příšla odpověď :
Dobrý den,

pokud je na telefonu jiná závada, nelze již řešit jako neopravené ze servisu. Telefon se musí zaslat znovu na reklamaci.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat
S přáním hezkého dne

Lukáš Simmer
Reklamační technik

Po snaze o podrobnějším vysvětlení alespoň e-malem, když jsem byl takto písemně "odbyt", bez možnosti alespoň telefonického kontaktu následovala odpověď od p. Simmera (vlastně od jeho PC) :
Dobrý den,

v době od 20. 6. 2014 do 6. 7. 2014 čerpám dovolenou a nacházím se mimo kancelář. S veškerými dotazy se prosím obracejte přímo na mé kolegy na email reklamace@czc.cz

Emaily nebudou přeposílány.

Předem velice děkuji
--
S přáním hezkého dne

Lukáš Simmer
Reklamační technik

Přeposlal jsem tedy svůj názor na dění a jejich nečinnost na adresu rekl.odd. a nebýt opsání věty z druhého reklamačního protokolu, kde je opsána věta z prvého rekl.protokolu (v reakci ve "vaše stížnosti"), zase si hraje CZC na mrtvého brouka-žádná reakce a odpověď.

V tohoto jednání a ze strany CZC nekomunikace pr mě vyplývá nenaplnění věty z vyjádření D testu :
lhůta by měla být sjednána individuálně.

Pro mě jako zákazníka nebyl problém, že se telefon nepodařilo napoprvé dát do funkčního stavu, ale absolutní nezájem o jakoukoliv snahu o individuelní sjednání lhůty opravy. Mám pocit, že prostě reklamačnímu oddělení CZC otravuji život a nestojím jim za to aby se se mnou INDIVIDUELNĚ dohodli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 15:28, před 11 lety

V tomto případě se opravdu nejedná o reklamaci dle zákona o ochraně spotřebitele, ale postupuje se dle ustanovení občanského zákoníku, která upravují závazky vzniklé z deliktů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2014 12:54, před 11 lety

Dobrý den pane Ježku,

kolega Vám chtěl vyměnit telefon za nový, ale již se nevyrábí. Prosím pošlete kompletní příslušenství i s telefonem na reklamační oddělení do Příbrami - Brodská 570, 261 01, vrátíme Vám peníze.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.7.2014 13:11, před 11 lety


Pavel Ježek

Má reakce na dotaz z "Vasestiznosti" na další vývoj, byla tato :
Výzva k zaslání mobilu a příslušenství se ke mě dostala až teprve poté co jsem nechal mobil znova na pobočce CZC v UL, kdy se mi dopravcem vrátil z reklamace reklamace. Přesto, že jsem jej vrátil pro nečinnost s SD kartou, vrátila se reklamace reklamace s oznámením, že přístroj se zkušební servisní SIMkartou funguje, reklamace neni přijata.
Na pobočce jsem tedy telefon nechal znovu, a znovu mi, po poradě přejímající obsluhy pobočky s reklamačním oddělením, vystavily nový přijímací protokol se lhůtou dalších 30 dní.
Teprve po návratu večer k PC jsem se na Vašich stránkách dočetl výzvu p.Bočka k zaslání přístroje s příslušenstvím, že mi budou vráceny peníze.(Na můj email přímo z CZC nedorazila vůbec žádná reakce, či odpověď)
Druhý den ráno, po poradě s call centrem CZC jsem donesl příslušenství na pobočku kde přepsali přijímací protokol, od té doby čekám na další vývoj.

8.7.2014 :
Proto,že nebyla znova žádná přímá reakce z CZC snažím se tímto p.Bočka informovat, o zaslání telefonu i s příslušenstvím a očekávání návratupeněz, alespoň přes tento inf.kanál.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2014 14:07, před 11 lety

Dobrý den pane Ježku,

omlouvám se, zapomněl jsem pohlídat příjem příslušenství. Vystavil jsem dobropis 1614024361, který Vám přijde na email v nejbližších hodinách.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2014 10:12, před 10 lety


Pavel Ježek

Dobrý den, pro uzavření této události doplňuji informace o dalším vývoji až po příchod peněz na můj účet :
8.7.14 p.Boček mi posílá informaci o vygenerování dobropisu.
Čekám na dobropis.
18.714 p.Boček se dotazuje proč jsem ještě neodeslal vyplněný dobropis.
Informuji p. Bočka, že jsem žádný dobropis neobdržel.
19.7.14 přišel dobropis na miji adresu.
odesílám sken vyplněného a podepsaného dobropisu p. Bočkovi.
20.7.14 posílám doporučeným dopisem vyplněný originál dobropisu na CZC.
21.7.14 p.Boček mě informuje, že zadal příkaz k proplacení.
31.7.14 banka mě informuje o příchodu peněz od CZC na můj účet.

Samozřejmě jsem si mezi tím pořídil nový pracovní telefon, který jsem zakoupil u jiného obchodníka, v době, kdy jsem neznal jak to dopadne, jsem neměl chuť cokoliv u CZC kupovat. Škoda, do této doby jsem měl s CZC dlouholetou dobrou zkušenost.
Tímto děkuji kolektivu "Vasestiznosti" za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 15:14, před 10 lety

Dobrý den pane Ježku,

prosím ještě o uzavření stížnosti.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.8.2014 20:16, před 10 lety


Pavel Ježek

Hodnocení:

Komentář: Škoda(hlavně mého času), do této doby jsem měl s CZC dlouholetou dobrou zkušenost.
Tímto děkuji kolektivu "Vasestiznosti" za pomoc.