Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den ,6.9.2019 měl být uskutečněn svoz Naďa Vacková, bal. Žádná smaka ,žádný kontakt do dneska . Mluvila jsem v pátek s vaším operátorem, moje chyba nenaspala jsem si jméno ale vaše hovory jsou snad nahrávany
Prosím o spuštění mého hovorů s vaším operátorem, který vyhledal můj svoj objednaný Rájem siti . Vše probíhalo v pořádku s operatorem. 5.9. 2019 cca kolem 17hod proběhl hovor. Dnes jsem mluvila s vaší operátorku pi. S. P. a ta nebyla schopná najít adresu ,neochota přiznala, že je neschopná. Prosím Vás, proč neschopné lidi zaměstnavate, ... Kde je kurýr co mi má udělat svoz siciho stroje. Je to moje obživy ,jsem dámská krejčová, usli zisk budu nárokovat po vaší společnosti.
Dejte mi prosím vědět ,kdy proběhne svoz . Zlatá česká pošta jenze raj siti nemá s poštou smlouvu. Velká škoda a ostuda půl.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.