Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19-7.2019 jsem si u Firmy Shopolo.cz objednal a zaplatil zboží (č.obj. 88112), cena 636 Kč. Šlo o hlavu na křovinořez. Se zpožděním a po urgenci mi bylo zboží dodáno. Přestože označení zboží neodpovídalo deklarovanému (NinjaBlade), výrobek jsem použil. Po asi deseti minutách se vyžínací hlava rozsypala. Trosku výrobku jsem nafotil a e.mailem jsem zaslal prodejci se žádostí o navrácení peněz. Dodnes se mi firma neozvala. Na Netu jsem se dočetl, že nejsem sám, kdo naletěl těmto e-šmejdům. E-mailová komunikace i fotodokumentace je u mě k dispozici.
Petr Vrbecký Kroměříž
Dobrý den Shopolo, obracím se na Vás s mrzutostí. Dnes jsem poprvé vyzkoušel výrobek od Vás zakoupený.Už po rozbalení mi bylo divné, že deklarovaný Ninjablade není tímto názvem označený ani na obalu. Po několika minutách práce mi vyžínač začal silně vibrovat. Při kontrole jsem zjistil, že jeden z nožů chybí a zbývající dva byly zaseklé mezi plechy vyžínací hlavy. Pracoval jsem opatrně, se sníženými otáčkami asi na půl plynu. Poškozený výrobek jsem nafotil a fotky přikládám. Dle reklamačního řádu bych měl výrobek zaslat do Slovinska. Ptám se, je to opravdu nutné? Tím by se náklady na tuto bezcennou věc ještě navýšily. Nešlo by zaslat peníze zpět jen na základě přiložené fotodokumentace? Vašim vstřícným přístupem bych Shopolo neházel přes palubu. Medializovat lze i negativní zkušenosti. Vše záleží na Vaší reakci. Děkuji za Váš vstřícný přístup. MUDr. Petr Vrbecký Kroměříž ----------
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.