Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 10.12.2013 jsem v eshopu www.cipino.cz (provozovatel Antalon, s.r.o., Tatranská 860, Liberec) zakoupil obojživelné auto na dálkové ovládaní Nikko RC VaporizR. Po několika ježdění se do auta dostala voda, auto bylo zasláno na reklamaci, ale reklamace č. 8148 nebyla uznána s vyjádřením společnosti Antalon, že auto není voděvzodrné, ale je pouze voděodolné. Sice moc náchapu rozdíl, ale auto každopádně vodě nevzdorovalo, ale ani vodě neodolalo. V návodu, který původně nebyl u auta v českém jazyce, ale byl dodán až v den vyjádření reklamace, se doslova uvádí: "Auto můžeme používat ve vodě i na zemi". V reklamě auto ve vodě jezdí také a dokonce na krabici je auto vyfoceno ve vodě. Mohu poprosit o ověření oprávněnosti reklamace? Podlé mého reklamace měla být uznána, jinak je to klamání zákazníka. Auto, které lze používat ve vodě není vodotěsné? Jestě bych měl otázku, má pouze prodejce právo na zamítnutí reklamace nebo nejprve musí být výrobek zaslán do servisu? Žadný protokol ze servisu jsem neobdržel. V příloze zasílám obrázek krabice, návod, reklamaci, vyjádření a účet za auto. Předem děkuji.
Nikko RC VaporizR
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud by užívání výrobku bylo ve vodním prostředí omezeno (např. čas, hloubka), mělo by to být v přiloženém návodu uvedeno. Dále také záleží na vlastnostech zboží, které byly prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané. Zboží musí totiž tyto vlastnosti dle § 616 zák. 40/1964 Sb., občanský zákoník, splňovat. Jinak se jedná o rozpor s kupní smlouvou. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Důkaz opaku provádí prodávající. Po uplynutí lhůty šesti měsíců se důkazní břemeno převrací na spotřebitele.
Společnost ANTALON s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.