Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
DOBRÝ DEN. DNE 8.8,2019 JSEM SE REGISTROVALA NA SEZNAMCE SINGELS50 a zaplatila platbou přes svoji kartu 149,- korun za první měsím. Dne 15.9. 2019 jsem žádala písemně na jeich zákazníckýservis@singels50 o zrušení registrace a nedostala jsem žádnou odpověď, zato mi přišla platba na můj účet v částce 2247,- korun , která ani není zadaná ani za celý rok předplatného na této seznamce. Nevím, jak tuto částku dostat zpět a byla krytá, aby mi nemohli nadále účtovat neoprávněné platby. na jeich e mail není možnost od nich dostat žádnou odpověď. Snad mi pomůžete Děkuji
Žádám o pomoc a řešení k mé žádosti
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádám o radu, jakým způsobem se mohu chránit, aby mi nemohla být stržena částka 2247,- korun za neoprávněné prodloužení prémiového členství, o které jsem nestála a 15.8. žádala e mailem zákaznický servis singels50 o zrušení mého členství bez reakce
V dané situaci (spotřebitelka už se snažila vztah se společností ukončit a poslala písemnou žádost o ukončení, resp výpověď) doporučujeme spotřebitelce obrátit se na banku s žádostí o tzv. chargeback ve spojení s případnou blokací karty. V praktické rovině se totiž ukazuje, že to mnohdy bývá jediné efektivní řešení. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla prostor pro případnou reakci.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.
Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.
Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu:
08/12/2019 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.
Dobrý den.Přeposílám Vám co mi ta společnost odpověděla a tu částku 2247,- koru si i přesto strhla.Zajímalo by mě jakým právem mají prodlužovat členství u nich až do datumu, který uvedli.Můžete mi poradit, jak mám postupovat dál a jakým způsobem a zda mám nárok na vrácení peněz, když jsem jim z mé strany dne 15.8. posílala e mail, že chci od nich odejít a nereagovali na moji žádost. předem děkuji
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.