Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35382Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2019, před 5 lety

Marie Vitoulová

Znění stížnosti

Přes web Slevovar jsem učinila objednávku u společnosti Ogroup s.r.o.a to karoke mikrofon, nicméně toto zboží absolutně nefungovalo jak mělo,mikrofon chrčel,zdířka pro nabíjení nepoužitelná,chyběl český návod,celkově nekvalitní výrobek z číny.Popsala jsem tedy všechny závady do reklamačního listu a zboží odeslala na adresu firmy.Protože se více jak týden nic nedělo napsala jsem na email firmy dotaz stran mé reklamace,bylo mi odpovězeno,že reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě.Zboží jsem odeslala zpět 26.7.,když se tedy po měsíci nic nestalo napsala jsem jim počátkem září další email s upozorněním,že zákonem stanovená lhůta již uplynula a, že doufám,že reklamace bude vyřízena nejpozději do týdne-minulého.Ale na toto se již nikdo neozval.


Produkt

Jednalo se o karaoke mikrofon měděné barvy WS-858,číslo objednávky 406457,číslo zákazníka 36440 .


Požadované řešení

Firma mě měla informovat okamžitě po převzetí reklamované zásilky,že ji převzali a jak budou postupovat a ne až jsem se začala dotazovat já.Žádala jsem vrácení peněz i s poštovným jak je uváděno v reklamačních podmínkách Slevovaru ,zpět na účet neboť si myslím,že tento výrobek je prostě s prominutím "šunt z číny"a jeho výměna nic nevyřeší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 11:44, před 5 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebitelce umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitelka může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.