Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes web Slevovar jsem učinila objednávku u společnosti Ogroup s.r.o.a to karoke mikrofon, nicméně toto zboží absolutně nefungovalo jak mělo,mikrofon chrčel,zdířka pro nabíjení nepoužitelná,chyběl český návod,celkově nekvalitní výrobek z číny.Popsala jsem tedy všechny závady do reklamačního listu a zboží odeslala na adresu firmy.Protože se více jak týden nic nedělo napsala jsem na email firmy dotaz stran mé reklamace,bylo mi odpovězeno,že reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě.Zboží jsem odeslala zpět 26.7.,když se tedy po měsíci nic nestalo napsala jsem jim počátkem září další email s upozorněním,že zákonem stanovená lhůta již uplynula a, že doufám,že reklamace bude vyřízena nejpozději do týdne-minulého.Ale na toto se již nikdo neozval.
Jednalo se o karaoke mikrofon měděné barvy WS-858,číslo objednávky 406457,číslo zákazníka 36440 .
Firma mě měla informovat okamžitě po převzetí reklamované zásilky,že ji převzali a jak budou postupovat a ne až jsem se začala dotazovat já.Žádala jsem vrácení peněz i s poštovným jak je uváděno v reklamačních podmínkách Slevovaru ,zpět na účet neboť si myslím,že tento výrobek je prostě s prominutím "šunt z číny"a jeho výměna nic nevyřeší.
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebitelce umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku. V takovém případě je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Nevrátí-li prodávající spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitelka může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.