Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35387Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2019, před 5 lety

Klára Malikova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.8. /přímo na dovolené/ a pak 22.8. doma elektronicky podaná reklamace. Dnes mi přišlo vyjádření se kterým nesouhlasím a připadá mi jako výsměch slušným lidem, co si přeji dostat jen to, za co zaplatili. Tzn. minimálně dovolenou v čistém prostředí.

POPIS
Reklamace zájezd Fischer HOTEL ERI BEACH
Číslo zákazníka 3299606 /kupovala jsem všechny poukazy společně/
Zajímavé je, že došlo na oficiálních stránkách po našem příjezdu domu k odstranění jedné hvězdičky z původních 4. (JÁ JSEM TO KUPOVALA JAKO 4* hotel!!!) toto máme ve smlouvě v emailu- mohu jako důkaz doložit. /PROSÍM O NAHRÁVKU ROZHOVORU S PANEM L. , KTERÝ MI DOVOLENOU VYCHVÁLIL- JEHO SLOVA BYLA V ROZPORU S p. DELEGÁTKOU E. N.u/ nahrávka bude bud z 26.7. nebo 27.7. (volal mí vícekrát).
Ubytování: Název, kategorie, oblast:
Eri Beach & Village, ****, Chersonissos
Hotel nás stál (7 osob) 1. smlouva44275 Kč rodina 2+1 díte 3 roky, 2. smlouva 44275 Kč 2+1 dítě 6 let, 3. smlouva jedna osoba sama na pokoji- 25.770,00 KC

Malý balkon, žádné světlo na balkoně, dále na balkoně tekla voda ze stropu, velmi nahlas hučící klimatizace z vedlejšího hotelu(jednalo se o několika metrový větrák-možná z restaurace-nevím?) nepříjemný a obtěžující hluk z chodby, z vedlejších pokojů (mají tam snad papírové stěny) a ze sousedního hotelu- tam se 3x za náš týdenní pobyt odehrávala párty do ranních hodin(mám nahraná videa v telefonu jako důkazní materiál)-party přes den probíhala každý den, takže sedět v klidu na balkoně opravdu nešlo…plíseň v klimatizaci!!!! (klimatizace umístěná nad přistýlkou, což znamenalo v praxi- jedna osoba mrzla a 2 osoby byly v pohodě- další den jsem postele alespoň přestavěla ale ideální to opravdu nebylo) +dále plíseň v koupelně hlavně všude okolo vany, v koupelně není zásuvka, chyběla plenta, při sprchování tekla voda z kanálku u wc, nefunkční klika na wc, nefunkční odvetrani wc, absence polic ve skrinich na oblečení (tzn. Že si není v celém pokoji kam vybalit a složit oblečení), poslední den přišel rodiče navštívit na pokoj šváb.

Wc u baru /centrální/ cely den nikdo neuklizel(mám foto). Jídlo pořad stejne ale šlo to. Pití nic moc, obrovská spotřeba plastu. Červené víno se pít nedalo vůbec. Absence koktejlu a hlavní bar za peníze (což spoustu čechu nepochopilo a normalne si první den objednávali a pak koukali, že po nich někdo chce peníze)
Pri nahlášení chyb delegatce Ck Fisher paní Nestávalové nám bylo s pohrdavym smíchem oznámeno: “co by jste za ty prachy chtěli?”(paní delegátka byla velmi nepříjemná a arogantní- dokonce, když jsme s ní mluvili, tak si začala z ničeho nic cca 4 minuty povídat s někým z hotelového personalu a nás uplně ignorovala, což vypadalo až bizarně. Když se pak dosmála vtipum pána, tak se na nás otočila a řekla jen- to máte blbý, co? /šla jsem do kolen-nikdy jsem se nesetkala s takovým jednáním- naprosto neprofesionální a pohrdavé vůči zákazníkovi-sama pracuji se zákazníky a za tohle bych letěla na hodinu! Nikdy bych si takové jednání nedovolila/ Odpověděla jsem tedy: že bych si přála třeba čistý pokoj odpovídající kategorii, kterou jsem si od vás koupila a očekávala bych, že bude na naší straně- ale nebyla-jen se nám snažila namluvit, že je to normální ...hotel mi vychvalil “do nebes” po telefonu prodejce Ck fischer pan L. Paní delegátka mi na místě řekla, ze nechápe proč mi lhal a ze se vi, ze je to velmi slaby hotel. /měla jsem původně i vyšší rozpočet ale uvarila jsem mu/ p. L. mi řekl,ze se jedna o krásný rodinný hotel, kde jsou všichni naprosto spojení, což je lež. /dále mi tvrdil, ze došlo ke kompletní výměně vedení a rekonstrukci a ze recenze neplatí(řekl, to mě zaujalo-negativní recenze píší lidé, co jezdí třeba na Maledivy/ Téměř každý kdo s námi přijel mě odchytl a ptal se mě na ubytování protože věděli, ze jsem to řešila s delegatkou ale nechtěli si kazit dovolenou, tak to přešli. Chci reklamovat slíbené dodržení požadavku pokoje u sebe se zbytkem rodiny-nedodrženo /potvrzeno delegátem/ pokoje neodpovídaji standardům 4*(ale ubytovně), nepřiměřený hluk z vedlejšího hotelu, kdy 3 noci z celého týdne probíhala party do ranních hodin v takovém rozsahu, ze vybrovalo i zrcadlo v koupelně- mají velmi silnou aparaturu /letame s rodinnou 4x ročně do zahraničí a nikdy jsem nic podobného nezažila a vůbec nechápu, jak je tohle možné/ do toho bylo slyšet ze sousedních pokoj brekot děti, protože v tomhle spát neslo-usinaly jsme s dcerou/3roky/ a manželem vyčerpánmí až okolo 2-3 hodiny ráno. All inclusive by měla Ck označit ve verzi soft allin.-opravdu to neodpovída. nikdy jsem ani nic nereklamovala a ani si nestezovala ale toto byl extrem.- bylo by fajn, kdyby někdo z vedení ck fischer sem jel na dovolenou a ubytoval se v našem pokoji a pak to s klidným svědomím lidem dál nabízel.

Pan L. nám jeste slíbil, ze se nám ozve ohledně možnosti dokoupeni stravy do letadla ale po zaplacení dovolené se mnou přestal bohužel komunikovat -2x jsem mu před odletem kvůli tomu psala -MÁM I VIDEA.


Požadované řešení

Finanční kompenzace zájezdu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 11:08, před 5 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady.

Má-li zájezd vady a vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.