Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#35389Poškozený kufr ulomené madlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2019, před 5 lety

Hana Pekarkova

Znění stížnosti

Jela jsem z Mnichova spojem N91 směr Budapešť Nepliget přes Vídeň, kufr byl po vyložení ve Vídni poškozený, urvané madlo,musel řidičům spadnout na zem, po zemi byly poházené zbytky z urvaného madla..


Požadované řešení

Chci náhradu škody na mém kufru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 10:02, před 5 lety

Vznikne-li cestujícímu za přepravy újma na zdraví nebo škoda na zavazadle přepravovaném společně s ním nebo vznikne-li škoda na věci, kterou měl cestující u sebe, nahradí ji dopravce podle ustanovení o náhradě škody způsobené provozem dopravních prostředků. Škodu způsobenou na zavazadle přepravovaném odděleně od cestujícího dopravce nahradí podle ustanovení o náhradě škody při přepravě věci.

Obecně se škoda dle § 2951 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2019 16:01, před 5 lety

Vážená paní Pekárková,

je nám líto situace, která se stala během Vaší cesty. Prosím kontaktujte přímo naši společnost pomocí tohoto formuláře https://www.flixbus.cz/servis/rozsirena-pomoc. Vyberte v poli "S čím Vám můžeme pomoci?" téma "Vrácení platby (Práva cestujícíh) a následně v poli "Upřesněte prosím téma" vyberte téma "Kvůli poškození zavazadla".

Prosím nezapomeňte vyplnit číslo Vaší rezervace a také přiložit naskenovanou účtenku od Vašeho zavazadla, abychom si mohli vytvořit představu o jeho hodnotě.

Věřím, že tato situace bude, co nejdříve vyřešena.

S pozdravem, Mirek z FlixBusu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2019 14:42, před 5 lety


Hana Pekarkova

Děkuji už jsem vyplnila formulář a čekám na odpověd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2019 16:07, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.11.2019 20:30, před 5 lety


Hana Pekarkova

Bohužel nemám doklad kolik kufr stal,takže mi bylo sděleno že nemam nárok na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 16:04, před 5 lety

Podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že při určování výše náhrady škody se vychází z ceny, kterou měla věc v době poškození. Tzn., že není nutné vyjít z ceny podle dokladu o zaplacení, tudíž ani jeho absence není zákonnou překážkou pro vyplacení náhrady škody. Pokud společnost odmítá vyplatit náhradu škody s poukazem na to, že není možné zjistit pořizovací cenu poškozeného výrobku, nejedná v souladu se zákonem. Výše náhrady škody lze stanovit v takovýchto situacích odhadem nebo za pomoci posudku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 13:48, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.