Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 30.8.2019 jsem se zaregistrovala na seznamce Singles50. Byla jsem ochotná zaplatit poplatek 150Kč. Při platbě kartou přes internet mi byla okamžitě stržena částka 4752,- Po zjištěni této skutečnosti jsem podala okamžité odstoupení od smlouvy v termínu, žádost o ukončení členství, a žádost o navrácení peněz. Emailem na: zakaznickyservis@singles50 a písemně 5.9.2019 poštou do Lucemburska. Obdržela jsem pouze odpověď přes email vygenerovanou počítačem ,že me premiové členství končí 30.08.2020
Členství be2
Ukončení členství , odstoupení od smlouvy v termínu a navrácení peňez.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Společnost jsem již kontaktovala 5.9.2019 viz. níže
Nikdo mi do dnešního dne neodpověděl.
Komu:
michal.hlavacek@be2com, zakaznickyservis@be2.cz
Odstoupení od smlouvy v termínu
Ukončení členství, odstoupení od smlouvy v termínu a navrácení peněz..
Email:
ID kontaktu : 2J4CEH50
Křestní jméno ,příjmení : Kateřina D.
Adresa:
PSČ, město : 152 00 Praha 5,
Tel:
Žádám o ukončení Prémiového členství s okamžitou platnosti, odstoupení od smlouvy v termínu a navrácení částky 4 752,- CZK která mi odešla z mého účtu .
V praze dne 5.9.2019
Kateřina.D
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Členství mi bylo ukončeno. Peníze mi zatím nebyli navráceny. Společnost mi napsala, že mou platbu má banka, kterou jsem požádala o chargeback dne 10.9. jelikož obchodník nereagoval. Banka mi napsala, že mou žádost předala MasterCard, která má na výřízení 60.dní. Momentálně jsem bez členstí i bez peněz....
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.