Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35395Neoprávněné stržení peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2019, před 5 lety

Kateřina Dvořáková

Znění stížnosti

Dne 30.8.2019 jsem se zaregistrovala na seznamce Singles50. Byla jsem ochotná zaplatit poplatek 150Kč. Při platbě kartou přes internet mi byla okamžitě stržena částka 4752,- Po zjištěni této skutečnosti jsem podala okamžité odstoupení od smlouvy v termínu, žádost o ukončení členství, a žádost o navrácení peněz. Emailem na: zakaznickyservis@singles50 a písemně 5.9.2019 poštou do Lucemburska. Obdržela jsem pouze odpověď přes email vygenerovanou počítačem ,že me premiové členství končí 30.08.2020


Produkt

Členství be2


Požadované řešení

Ukončení členství , odstoupení od smlouvy v termínu a navrácení peňez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 08:23, před 5 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2019 16:07, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2019 19:51, před 5 lety


Kateřina Dvořáková

Společnost jsem již kontaktovala 5.9.2019 viz. níže

Nikdo mi do dnešního dne neodpověděl.


Komu:
michal.hlavacek@be2com, zakaznickyservis@be2.cz
Odstoupení od smlouvy v termínu

Ukončení členství, odstoupení od smlouvy v termínu a navrácení peněz..

Email:
ID kontaktu : 2J4CEH50
Křestní jméno ,příjmení : Kateřina D.
Adresa:
PSČ, město : 152 00 Praha 5,
Tel:


Žádám o ukončení Prémiového členství s okamžitou platnosti, odstoupení od smlouvy v termínu a navrácení částky 4 752,- CZK která mi odešla z mého účtu .

V praze dne 5.9.2019
Kateřina.D

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:31, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2019 22:52, před 5 lety


Kateřina Dvořáková

Členství mi bylo ukončeno. Peníze mi zatím nebyli navráceny. Společnost mi napsala, že mou platbu má banka, kterou jsem požádala o chargeback dne 10.9. jelikož obchodník nereagoval. Banka mi napsala, že mou žádost předala MasterCard, která má na výřízení 60.dní. Momentálně jsem bez členstí i bez peněz....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 16:06, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2019 09:44, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.