Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 29.7. jsem zaplatil 149Kč za prémiové členství. Dne 28.8. mě banka informovala, že společnost be2 se pokusila 2x neúspěšně strhnout z kreditní karty částku cca 2300 Kč (tento pokus byl bankou zablokován). O tomto poplatku mě společnost be2 dopředu neinformovala.
Dne 31.8. jsem poslal vyplněný a podepsaný formulář výpovědi z jejich stránek na adresu zakaznickyservis@be2.cz.
Dne 9.9. mi odpověděli:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, chtěli bychom Vám připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 4 dny před jeho ukončením. Vaši žádost jsme v požadované lhůtě bohužel neobdrželi.
Pokud máte další dotazy, neváhejte náš tým kontaktovat.
Upozorňujeme, že všechny plánované platby nebo splátky budou ještě zpracovány.
Seznamka be2 - prémiové členství
Požaduji zrušení prémiového členství a stornování neoprávněných plánovaných plateb a splátek.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
už několikrát jsem posílal výpověď (vygenerovanou z Vašich stránek) na zákaznický servis, ale zatím jsem od Vás dostal jen tvrzení, že jste neobdrželi výpověď v požadované lhůtě do 24.8. Nechci, aby se členství znovu prodloužilo.
Matuška
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o potvrzení podané výpovědi.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.