Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, bohužel, jsem zadala platbu z karty dne 9/9/19 za premiové členství. Bohužel před platbou nebyly podmínky zcela jasné, že popl.bude automaticky obnovován a to ve výši cca 2500Kč. Na email jsem odeslala, již teď několik žádostí o zrušení členství/odstoupení od smlouvy. Také jsem se snažila vymazat profil, to prý nejde pokud je členství zaplaceno. Prosím o radu jak co nejlépe postupovat.
seznamka - automaticky opakujicí se platby
pomoc s odstoupením od smlouvy, přímé vyjádření od společnosti, že má smlouvy je zrušean.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
10/9 odeslán dopis doporučeně s dodejkou na adresu společnosti s odstoupením od smlouvy. Také jsem zablokovala platební kartu.
Kopie dopisu přímo odeslána na email pana Hlaváčka dne 11/9.
Již od 9/9/19 jsem odesílám emaily s odstoupením na pana Hlaváčka tak i na adresu zákaznického servisu a zatím bez přímé reakce.
Vždy jen automatická odpověď.
Bohužel zatím tato záležitost nedořešena.
S pozdravem.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby ve věci reagovala v zájmu jejího urychleného vyřešení.
Spotřebitelka nám zaslala následující informace:
"Společnost mne kontaktovala, že členství ruší, plus mi do 14dní vráti poplatek za 149Kč. Osobně jsem si profil smazala, ale ráda bych poradila, co týká mých osobních údajů, zda mohu získat ze strany společnosti vyjádření, že mé osobní údaje byly smazány a nebudou nikde bez mého vědomí použity. Také jsem chtěla poprosit o odsouhlasení společnosti, že můj profil byl řádné smazán. Předem děkuji za radu, Koberová."
K tomu dodáváme, že podnikatel není oprávněn zpracovávat nebo zveřejňovat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.
Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Stížnost opět přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby ve věci reagovala v zájmu jejího urychleného vyřešení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.