Společnost


Light In The Box Limited

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35401Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Lenka Sabachova

Znění stížnosti

zloději a podvodníci, kteří si dělají z lidí legraci.Okradou vás, na fotkách jsou krásní věci a pak přijdou hnusné hadry. Po odeslání balíčku zpět - rozbalila jsem na celnici a odmítla ho převzít, se tváří, že jsem zboží převzala a nevrátila a nechápou, kde je problém.Jsou to hajzlové!!! Nikdy zde nic nekupujte.
nakoupila jsem, poslali ve dvou zásilkách, jedna přišla normálně a vní strašný hadr. hned jsem psala, ze ho budu chtít vrátit.nedostala jsem z nich jak a kam. Vždycky začali psát jiným jazykem a na moje info, že anglicky umím špatně, mluvím česky, psali polsky a podobně. Druhá část zásilky šla přes celnici, tam mi umožnili zásilku otevřít, zkontrolovat, odmítnout a nepřevzít. Poslali to zpět. Lightinebox se neustále tváří, že nevědí, co chci, proč chci peníze zpět, tvrdí, že jim celnice zboží neposlala, že to mám dokázat, že to poslali, atd. Měla jsem pojištěno kvůli DPH a nedoručení. Další vyhozené peníze.


Produkt

na obrázku hezké oblečení, dorazily hnusné hadry, neodpovídající fotce


Požadované řešení

chci vrátit peníze. Už se o to snažím od února tohoto roku!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 07:05, před 5 lety

V daném případě se jedná o zahraniční subjekt, nicméně se zaměřuje na české spotřebitele - má českou jazykovou mutaci serveru, ceny uvádí také v korunách a dodává do ČR. Český soud by tak dle kolizních norem mezinárodního práva soukromého přistoupil k takovému postupu, že by musel zajistit, aby postavení spotřebitele bylo minimálně tak dobré, jak mu zaručuje český právní řád. Informativně tedy přikládáme postup dle českého práva, konečný postup se může v souvislosti s určením rozhodného práva značně lišit.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2019 16:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.