Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35404Nevystavené vyúčtování za elektřinu za rok 2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Stanislav Dostál

Znění stížnosti

Od 21.5.2019 žádáme o vyúčtování za odběr elektrické energie. Každý měsíc u společnosti urgováno. Vždy jen odpověď, že požadavek je předán na fakturační oddělení. Žádné vyúčtování k dnešnímu dni 10.9.2019 stále nedošlo (3,5 měsíce)


Požadované řešení

Okamžitě zaslat vyúčtování na e-mail i adresu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 09:16, před 5 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.

Spotřebitel si také smluvně mohl sjednat jiné vyúčtovací období. V takovém případě bude takové ujednání závazné.

V případě sporu s dodavatelem má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 07:18, před 5 lety

Dobrý den,
Vaše vyúčtování Vám bude v nejbližších dnech vystaveno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 08:16, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 05:00, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.