Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3541Neuznaná třetí reklamace na stejnou závadu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2014, před 11 lety

Simona Haničáková

Znění stížnosti

Zakoupeno Globus Olomouc, první stížnost.
Třetí reklamace stejného druhu byla neuznaná z důvodu koroze - jedná se o sekačku na trávu, která je během sezony často využitá, přesto velmi pečlivě udržovaná a skladovaná v suché čisté garáži!!! První 2 reklamace uznány - provedena oprava. Při třetí požadováno odstoupení od smlouvy, popřípadě výměna za nový kus - reklamace neuznána.


Produkt

5708906618026 GL SEKAČKA XT50TR/WE - výr.č. A10060071227


Požadované řešení

VZHLEDEM K TOMU, ŽE SEKAČKA BYLA ZAKOUPENA PRO ELEKTRICKÉ STARTOVÁNÍ,
KTERÉ JE JIŽ PO TŘETÍ NEFUNKČNÍ (NIKOLIV VINOU SPOTŘEBITELE), ŽÁDÁME O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, POPŘÍPADĚ VÝMĚNU SEKAČKY NEBO STARTOVACÍHO ZAŘÍZENÍ. SEKAČKA JE V ZÁRUCE!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 17:03, před 11 lety

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány a třetí nikoli. Argumentovat lze totožným projevem vady. V případě, že prodávající bude trvat na zamítnutí reklamace, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 11:55, před 10 lety

Společnost Globus ČR, k.s. se nerozhodla využít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.