Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35410přezkum stanoviska ČP jako pojistitele k pojistné smlouvě č. 8991168014, odškodnění za úraz, který se přihodil dne 7. 1. 2019, škodní událost číslo 6994898 a odvolání se proti uvedeným závěrům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Ema Starobová

Znění stížnosti

Tímto podávám žádost o přezkum stanoviska a odvolání se proti uvedeným závěrům.
K podání žádosti mne vedou ve stanovisku uváděné nepravdy a překroucený výklad a svérázná interpretace dotčených § a odstavců zákona o pozemních komunikacích, a to:
1. Vaše citace: „Dle § 26 odst. 7 zákona o pozemních komunikacích se závadou ve schůdnosti pro účely tohoto zákona rozumí taková změna ve schůdnosti pozemní komunikace, kterou nemůže chodec předvídat při pohybu přizpůsobeném stavebnímu stavu a dopravně technickému stavu a povětrnostním situacím a jejich důsledkům.“

Můj rozpor: Náhlou a překvapivou změnu, ze dne na den, ve schůdnosti pozemní komunikace, jsem jako chodkyně absolutně nemohla při pohybu předvídat. Šlo o změnu (zhoršení) schůdnosti chodníku natolik významnou, že jako chodkyně ani při obezřetné chůzi respektující stav chodníku jsem nemohla její výskyt předpokládat a účinně na ni reagovat.

2. Vaše citace: „Z doložené spisové dokumentace a zejména z fotodokumentace místa úrazu vyplynulo, že stav chodníku je dlouhodobý a jeho stav zcela zřejmý.“

Můj rozpor: Co takového jsem vložila do spisové dokumentace a fotodokumentace, z čehož mělo vyplynout, že stav chodníku byl dlouhodobý a jeho stav zcela zřejmý? Zvláště, když se ty dlaždice, které se vylámaly přes noc, povalovaly kolem. Žádám Vás o doložení důkazů pro Vaše tvrzení.

3. Vaše citace: „O závadu ve schůdnosti, kterou má na mysli výše citované ustanovení zákona o pozemních komunikacích (bod 1), se nejednalo.“

Můj rozpor: Po konzultaci na ČOI a ve dvou neziskových právních poradnách jsem přesvědčena, že se jednoznačně jednalo o závadu ve schůdnosti, kterou má na mysli výše citované ustanovení zákona o pozemních komunikacích (bod 1), Šlo o významnou, náhlou a překvapivou změnu ve schůdnosti pozemní komunikace - závadu, a to ze dne na den.


Produkt

přezkum stanoviska ČP jako pojistitele k pojistné smlouvě č. 8991168014, odškodnění za úraz, který se přihodil dne 7. 1. 2019, škodní událost číslo 6994898 a odvolání se proti uvedeným závěrům


Požadované řešení

Moje očekávání řešení: Česká pojišťovna jako pojistitel k pojistné smlouvě č. 8991168014, odškodnění za úraz, který se přihodil dne 7. 1. 2019, škodní událost číslo 6994898, musí přijmout odpovědnost pojistníka MHMP nahradit vzniklou újmu na zdraví, která v posuzovaném případě jednoznačně vznikla. Tím, že dle mého názoru pojištěnému povinnost nahradit vzniklou újmu na zdraví, majetku, ušlém výdělku… vznikla, je ČP povinna mně jako poškozené odškodnění z pojištění odpovědnosti pojistníka poskytnout, předtím své stanovisko revidovat a událostí se proto opět začít zabývat a následně poskytnout plnou náhradu za újmu na zdraví, majetku, ušlém výdělku…


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2019 12:29, před 5 lety

Pokud spotřebitelka s likvidací pojistné události nesouhlasí, měla by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.

Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovatelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

V případě, že by se jednalo o životní pojištění, k mimosoudnímu řešení sporů mezi spotřebitelkou a pojišťovnou je příslušný finanční arbitr. Finančního arbitra lze kontaktovat na adrese: Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Více informací naleznete na https://www.finarbitr.cz

Průvodce podáním návrhu je možné vyhledat na následujících webových stránkách www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html. Finanční arbitr musí rozhodnout do 90 dnů od shromáždění všech podkladů nutných pro rozhodnutí. Tato lhůta může být maximálně prodloužena o dalších 90 dnů. Řízení není zpoplatněno, proto spolu s návrhem není třeba hradit žádný poplatek.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem je skutečnost, že se stěžovatelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 10:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.