Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35414Rozpor mezi webem a suppotrem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Valeriya Samsonova

Znění stížnosti

Dobry den. V tomto clanku https://www.mbank.cz/blog/post,156,ctete-sjednoceni-formatu-cisla-uctu.html jasne naspano, ze pri odesilani platby na ucet Mbank nemusim zadavat predcisli (Co to bude znamenat v praxi pro klienta?

Jednorázový nebo trvalý příkaz k úhradě:

Příchozí do mBank – pokud platby přijímáte, nic se nemění. mBank přijme platbu i v případě, že odesílatel předčíslí Vašeho účtu nezadal – systém mBank automaticky předčíslí připojí.) ale ja jsem psala na support(messenger) ohledne tomu ze platba jeste nedorazila na ucet ale odeslala jsem penize jeste v nedele(dneska je utery) a ani me rekli, ze to kvuli tomu ze MUSIM zadavat predcisli.
Proc je to v rozporu? Proc na webu neaktualni info?


Požadované řešení

Zmenit info na webu nebo najit skutecny problem proc moje platba jeste neprobehla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2019 12:41, před 5 lety

Pokud by společnost poskytovala nesprávné informace, ať už na internetových stránkách nebo při komunikaci s pracovníky podpory, odpovídala by za škodu, která v důsledku tohoto pochybení spotřebitelce vznikne. Spotřebitelka by v takové situaci musela prokázat příčinnou souvislost mezi poskytnutím nesprávné informace a vznikem škody. Společnost by rovněž měla mít zájem na tom, aby spotřebitelům poskytovala jednotné a správné informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.