Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. V tomto clanku https://www.mbank.cz/blog/post,156,ctete-sjednoceni-formatu-cisla-uctu.html jasne naspano, ze pri odesilani platby na ucet Mbank nemusim zadavat predcisli (Co to bude znamenat v praxi pro klienta?
Jednorázový nebo trvalý příkaz k úhradě:
Příchozí do mBank – pokud platby přijímáte, nic se nemění. mBank přijme platbu i v případě, že odesílatel předčíslí Vašeho účtu nezadal – systém mBank automaticky předčíslí připojí.) ale ja jsem psala na support(messenger) ohledne tomu ze platba jeste nedorazila na ucet ale odeslala jsem penize jeste v nedele(dneska je utery) a ani me rekli, ze to kvuli tomu ze MUSIM zadavat predcisli.
Proc je to v rozporu? Proc na webu neaktualni info?
Zmenit info na webu nebo najit skutecny problem proc moje platba jeste neprobehla.
|
Tweet |
Pokud by společnost poskytovala nesprávné informace, ať už na internetových stránkách nebo při komunikaci s pracovníky podpory, odpovídala by za škodu, která v důsledku tohoto pochybení spotřebitelce vznikne. Spotřebitelka by v takové situaci musela prokázat příčinnou souvislost mezi poskytnutím nesprávné informace a vznikem škody. Společnost by rovněž měla mít zájem na tom, aby spotřebitelům poskytovala jednotné a správné informace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.