Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.Jiz nekolikrat po tel.rozhovorech s operatorem me byly podany nepravdive informace.Ohledne romingu,kdy me opet budou fungovat sluzby.Bylo me receno po pul roce vporadku platbach vse bude opet fungovat jak ma.Pokazde me rikali nejaky termin spusteni a dnes opet me nebylo vysvetleno proc to u vsech mych tel.cislech nefunguje.Jsem u tmobile mnoho let 15 urcite platim nemale faktury mam hodne vasich sluzeb a toto jednani se me nelibi.Minuly rok jsem mela z rodinnych duvodu problem,ale faktury platim a nemale.U dvou tel.cislech mam to funkcni a jeste u tri ne.Vzdy me jsou podany nepravdive info a dnes me bylo receno operatorem,ze me nikdo nerekne kdy to bude fungovat.Kdybych vedela,ze toto vznikne nepodepisu dalsi smlouvu u tmobile a prejdu k jinemu operatorovi.
Prosim prehrat me tel rozhovory kde me jsou podany nepravdive informace a prosim o spusteni sluzeb,tak jak u tmobile bylo receno.6mesicu bylo splneno bez jedine upominky a platby vzdy 20 v mesici a v minulosti placeno vzdy i s vasemi pokutami a to vysokymi.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.