Společnost


1-2Umobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#3542Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2014, před 11 lety

Jiří Šmíd

Znění stížnosti

V květnu 2012 jsem dostal k narozeninám (to uvádím jen proto, aby bylo vidět, do jak nepříjemné situace se dostalo více lidí…) mobilní telefon Samsung Galaxy Wonder I8150.
O prázdninách jsem zjistil, že nenabíjí z adaptéru v autě. Všechny zkoušené telefony i auta s tímto adaptérem fungovaly. Když jsem šel tento problém řešit do prodejny, bylo hlavním argumentem, že adaptér je neznačkový. Telefon jsem tam mohl nechat na posouzení na dobu cca 3 týdnů; nenechal jsem.
Zhruba po roce se začal mobil samovolně restartovat a i jinak vykazoval nestandardní chování. To mě vedlo k tomu, že jsem se na prodejce obrátil se záruční reklamací.
Po prvním měsíci reklamace mi řekli, že podle dvou smluvních servisů je v pořádku a byla pouze vadná baterie. Tu, kterou mi vrátili, byla asi dvojnásobně tlustá – to prý se stává běžně. Přímo v prodejně jsem dal do telefonu svojí novou baterii a ten se choval stejně jako před opravou. Navíc byl neuvěřitelně upatlaný.
Rovnou jsem ho tam nechal dál s úpravou v novém servisním listě-omezení doby na 30 dní (normálně ve smlouvě mají 60 dní).
Při druhém pokusu o vyzvednutí opraveného mobilu mi řekli, že telefon je zničen, protože jsou v něm stopy po kapalině, a záruka se neuznává. Proč tam kapalinu nalili, když první servisy jí nenašli, mi nedokázali vysvětlit.
Na provedenou „opravu“ mám tedy 2 servisní listy, ze kterých vyplývá, že 1. mobil je v pořádku a 2. je zničen vniknutím kapaliny.
Domnívám, že na základě těchto listů mám plné právo na vrácení peněz.

A ještě můj pocit z jednání s touto firmou:
Telefony „poškozené kapalinou“ jsou asi nejčastějším problémem - jak jsem se později dočetl, jde o velmi častý argument firmy při neuznání reklamace.
Mám pocit, že nejlépe funguje ve firmě budík, který pracovníky v 29. den reklamace upozorní, že mají informovat zákazníka o ukončení opravy a vyndat zaprášený a špinavý mobil z regálu. A dále zřejmě dobře funguje školení pracovníků v jednání se zákazníky. Musím přiznat, že vedoucí reklamačního oddělení se mnou jednal téměř půlhodinu slušně. Sice mi odmítl poskytnout kontakt na majitele firmy ("to si najděte na webu"), ale metodou velmi ohrané gramofonové desky mě v podstatě donutil k odchodu s vadným telefonem. Jeho jediná konkrétní nabídka, ať zakázku nepřebírám, a nechám tam mobil ležet, mě nezaujala.

Jak jsem zmínil trapnou situaci, tak jediní z celého řetězce, kdo se do ní nedostali, byli prodejci. Ti jsou na obdobné jednání zvyklí, jak vyplývá z problémů uvedených na stránkách http://obchody.heureka.cz/1-2umobil-cz/diskuse/ . Pozor, nezaměnit se sousední http://obchody.heureka.cz/1-2umobil-cz/recenze/.


Produkt

mobilní telefon Samsung Galaxy Wonder I8150


Požadované řešení

vrácení peněz za nefunkční zařízení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2014 17:13, před 11 lety

V tomto případě existuje velký předpoklad, že by reklamace byla zamítnuta již při prvém posouzení závady, kdyby byl telefon opravdu poškozen vniknutím kapaliny. Doporučujeme spotřebiteli, aby si od prodávajícího vyžádal fotografie poškození. Pokud k poškození opravdu došlo v době, kdy byl mobilní telefon předmětem závazku prodávajícího, prodávající za škodu odpovídá. Je nutné zjistit, zda je telefon opravdu poškozen vniknutím kapaliny, případně zda se na něm vyskytuje reklamovaná závada, která by (ne)byla vyvolána oxidací. V tomto ohledu doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na znalce. Seznam znalců je na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:01, před 10 lety

Společnost 1-2Umobil s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 15:01, před 10 lety


Jiří Šmíd

Hodnocení: