Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
dobrý den,
celý den se mě nikdo nedovolal a telefon hlásil, že není žádná síť. Tento problém se nevyskytl poprvé, ale v posledních třech měsících je častější. Platím za službou, kterou nedostávám, dostanu nějakou náhradu? Mám si hledat spolehlivějšího operátora (můj syn má jiného, levnějšího a bez těchto problémů)
Spojení bez výpadků
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
zde může být na vině slabší signál na dané adrese, vada SIM karty, případně se může objevit chyba také v mobilním telefonu. Abychom vše prověřili, poprosím Vás o kontakt přes info@o2guru.cz, kde nám uveďte bližší popis, adresu, kde máte často potíže se signálem, informaci o tom, na jaké technologii jste na dané adrese připojen (je označena písmenkem nahoře na liště) a ideálně nám uveďte také datum a čas hovoru, kdy se Vám nedařilo s někým spojit a oba čísla (volající a volaný), nebo kdy hovor vypadl (údaj by neměl být starší 48 hodin).
Děkuji mockrát za spolupráci.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.