Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35422Vydání zásilky jmenovci stejného jména, nikoliv adresy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Kristýna Takáčová

Znění stížnosti

Dobrý den, zajímalo by mně, jak je možné, že na pobočce ve Chvaleticích 533 12 vydají úplně bez problému zaplacenou zásilku stejnému jmenovci jako na zásilce, nikoliv adresa byla jiná,bez toho aby byl objednavatelem.
Neoprávněný vyzvedavatel neudal žádný kod, jelikož ho neměl.
Taktéž mu byla vydána dobírka okolo 400,-
Pána, který dostal upozornění, že na poště má zásilku a přesto nebyla pro něj jsem musela sama osobně kontaktovat a tento problém vyřešit..

Bylo by super, kdyby se toto nikomu jinému už nestalo, toto není stížnost ale upozornění na nesprávný chod pobočky Chvaletice 533 12

Druhá věc je, že by Česká Pošta měla své zaměstnance nějakým způsobem motivovat, paní za přepážkou je nepříjemná a protivná,úsměv a vlídné slovo by ji neuškodilo ...
Paní je na poště krátce ...


Požadované řešení

Toto ení stížnost, nikoliv upozornění, nedožaduji se žádného řešení, vyřešila jsem si to sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 11:27, před 5 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.