Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, čekali jsme na nádraží v Černožicích u zastávky náhradní autobusové dopravy na autobusové spojení do Smiřic, kde navazuje vlak až do Hradce Králové. Autobus měl jet v 18:04, v 18:03 projel kolem nás autobus NAD. Čekali jsme na zastávce dalších 20 minut, autobus na internetu bez zpoždění, nakonec nám došlo, že onen autobus zkrátka nezastavil a volali jsme na zákaznickou linku, kde nám řekli, že jediný způsob, jak s tím něco udělat, je napsat stížnost.
Takže píšu stížnost.
Bohužel to není poprvé a byla jsem i svědkem situace, kdy se řidič NAD zeptal, jestli někdo jede do Černožic, a když zjisti, že ne, zastávkový autobus to fikl normálně přes hlavní rovnou do Jaroměře a o cestující jedoucí Z Černožic a ZE Semonic se nestaral. A jelikož bylo už dost pozdě večer a mohl to být i poslední spoj domů pro někoho z Černožic...
Bohužel se to nestalo poprvé a slyšela jsem, že existuje pokuta za zastavení někde jinde, než je zastávka, ale myslím, že naopak za NEZASTAVENÍ NA ZASTÁVCE BY MĚLA BÝT POKUTA!
Jsme touto situací dost zklamáni a doufáme, že budou podniknuty kroky k jejímu vyřešení.
Doufám, že podniknete kroky k vyřešení této situace, aby se toto už neopakovalo a nestalo se, že by se někdo pozdě večer nemohl dostat domů, protože pan autobusák nebude považovat za nutné do vesnice vůbec zajíždět, či případně zastavit.
|
Tweet |
Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.