Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35424Nezastavení náhradní autobusové dopravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2019, před 5 lety

Kateřina Smolová

Znění stížnosti

Dobrý den, čekali jsme na nádraží v Černožicích u zastávky náhradní autobusové dopravy na autobusové spojení do Smiřic, kde navazuje vlak až do Hradce Králové. Autobus měl jet v 18:04, v 18:03 projel kolem nás autobus NAD. Čekali jsme na zastávce dalších 20 minut, autobus na internetu bez zpoždění, nakonec nám došlo, že onen autobus zkrátka nezastavil a volali jsme na zákaznickou linku, kde nám řekli, že jediný způsob, jak s tím něco udělat, je napsat stížnost.

Takže píšu stížnost.

Bohužel to není poprvé a byla jsem i svědkem situace, kdy se řidič NAD zeptal, jestli někdo jede do Černožic, a když zjisti, že ne, zastávkový autobus to fikl normálně přes hlavní rovnou do Jaroměře a o cestující jedoucí Z Černožic a ZE Semonic se nestaral. A jelikož bylo už dost pozdě večer a mohl to být i poslední spoj domů pro někoho z Černožic...

Bohužel se to nestalo poprvé a slyšela jsem, že existuje pokuta za zastavení někde jinde, než je zastávka, ale myslím, že naopak za NEZASTAVENÍ NA ZASTÁVCE BY MĚLA BÝT POKUTA!

Jsme touto situací dost zklamáni a doufáme, že budou podniknuty kroky k jejímu vyřešení.


Požadované řešení

Doufám, že podniknete kroky k vyřešení této situace, aby se toto už neopakovalo a nestalo se, že by se někdo pozdě večer nemohl dostat domů, protože pan autobusák nebude považovat za nutné do vesnice vůbec zajíždět, či případně zastavit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 11:36, před 5 lety

Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.