Společnost


NEOLUXOR, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35425LUXOR porušuje práva zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Jakub Šťastný

Znění stížnosti

Dne 12.8.2019 jsem si na internetovém obchodě www.luxor.cz objednal knihy, které jsem po potvrzení prodejce osobně vyzvedl a zaplatil na kamenné pobočce dne 17.8.2019. Následně mi prodejce zaslal dotazník spokojenosti, ve kterém žádá ohodnocení nákupu online. Dne 27.8.2019 jsem prodávajícímu zaslal odstoupení v rámci 14 denní lhůty. Na toto mi však bylo odpovězeno, že se nejedná o nákup přes internet, a že se jednalo o nákup v klasické kamenné prodejně. S tímto názorem jsem nesouhlasil, kdy veškeré úkony byly provedeny přes internet, resp. následně byla objednávka upřesněna přes telefon. To, že k platbě došlo na prodejně nemůže změnit to, že se jednalo o nákup přes internet. Dne 29.8.2019 se ke mně rovněž dostal interní email společnosti Luxor, ze kterého vyplývá, že od počátku měli v úmyslu případné odstoupení odmítnout. Konečné zamítnutí mého nároku mi pak bylo sděleno emailem ze dne 30.8.2019. Odstoupení od smlouvy jsem následně z důvodu jistoty zaslal společnosti Luxor také poštou dne 30.8.2019. Samotné knihy jsem společnosti Luxor doposud nevrátil, neboť mi bylo opakovaně sděleno, že by nebyly přijaty.


Produkt

9 knih


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny z důvodu odstoupení od smlouvy oproti vrácení knih. Osobně na stejné pobočce, jako byly knihy vyzvednuty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 14:06, před 5 lety

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej).

V případě, že byla koupě učiněna přes e-shop společnosti a spotřebitel si pouze zboží vyzvedl na prodejně, pohlíží se na takovou smlouvu, jako by si spotřebitel objednal zboží přímo domů. Spotřebiteli tak plyne z takové smlouvy právo na odstoupení ve 14 dnů od vyzvednutí z kamenné prodejny. Samotné zaplacení kupní ceny na prodejně nemá také žádný vliv na povahu takové smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 16:17, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 17:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.