Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zdravím,objednávám ze společnosti ZOO hit
Už podruhé se mi stalo,že zboží nebylo doručeno na adresu,i když jsem byla doma.Sms ohlašující hodinu předání dorazí ale pak mi dorazí sms,že si mám zboží vyzvednout na adrese Altnet Slaný.Den před dodáním dbám na to abych měla prostředky na kartě a zboží vyzvednout na místě,kde zas berou jen hotovost.
Zásilka 40595578206
Nepřijde mi správné rušit spolupráci ze Zoohitem,pro neschopnost dopravní společnosti.Napište mi prosím,co mám dělat aby mi zboží bylo doručeno opravdu domů.Díky.Pokorná
???Jaký já mám navrhnout řešení???Aby byl balík doručen
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.