Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v červenci jsem si u Vás zarizovala internet. Pan po telefonu mě přemluvil, abych zkusila Komplet + k internetu . Já jsem několikrát odmítla , že nemám TV . Potom mě přesvědčil , že se dá koukat i na PC a že službu mohu kdykoliv zrušit . Dnes jste mi konečně volali a dozvěděla jsem se , že je něco jako nedodržení dvanácti měsíční lhůty a že budu muset ty dva měsíce stejně doplatit a výpověď trvá 30 dnů , takže je dost možné , ze budu platit za dva měsíce za něco , co vůbec nepoužívám . Jelikož mi před jedním dnem přišla má první výplata , ze které musím zaplatit ještě spoustu věci , asi chápete , že z Vašeho jednání nejsem vůbec nadšena .
Voborníková Adéla
Komplet + k internetu
Bylo by příjemné , kdybych za službu komplet + , kterou vůbec nepoužívám, nemusela nic platit . Děkuji
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj či byla podstatná informace ohledně nabízené služby zamlčena, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, Adélo. Potřeboval bych k tomu více detailů, jako je číslo Vaší smlouvy. Můžete mi ho sem prosím doplnit jako neveřejný údaj? Číslo, které jste uvedla není platné. Následně celou situaci prověřím a napíši Vám vyjádření.
Děkuji, David - UPC
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.