Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1/ Před měsícem bylo mně oznámeno,zě mám uložený balík na poště v Mníšku p Brdy.V pátek 16.8. jsem ho byl vyzvednout,a k překvapení mém i poštovní pracovnice si ho řidič nechal přes víkend v autě.V pondělí 19.8.mi bylo zavoláno nějakým řidičem,že si balík můžu vyzvednou až v úterý 20.8.odpoledne.Takový to postup se mi nelíbí a mimo jíné jsem najezdil
zbytečně 20 km.
2/ Dne 4.9. bylo mi oznámeno,že mně bude doručena zásilka s dobírkou.
Poštovní doručovatel jel kolem mně ve 14.47 hod na Vandrlici,a nazpět
v 15.03 hod.O zásilce jsem od té doby neměl žádnou informaci,10.9.jsem
dostal zprávu,že jsem si dosud nevyzvedl zásilku na poště Partner Čísovice
Na poště mi bylo sděleno že řidiči si to usnadnují,tam to vyloží a vy si
pro to musíte dojet.Stěžuje si více lidí.
Toto jednání řidiče se mi nelíbí,jelikož jsem v důchodu a tím pádem doma,nemúže mít výmluvu o nezastižení,mimo jiné si platím dopravu.
Žádám o nápravu doručování
Žádám o nápravu doručování.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman