Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35433Zrušení prémiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Tomáš Bláha

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych zrušil své prémiové členství u be2. Dne 11.9.2019 jsem zaplatil 39 korun, jako měsíční poplatek. Nyní stejného dne 11.9.2019 chci své prémiové členství zrušit. Zaslal jsem dva emaily na zákaznický servis, oba s vyplněným výpovědním formulářem jež je uveden v emailu odeslaném vámi o provedené transakci. V jednom emailu je zaslán formulář vyplněný v příloze, v druhém je formulář vyplněn v těle emailu. Bohužel mi zatím byly odeslány pouze automatické emaily o přijetí mé zprávy a zpracování mé žádosti do 5 dnů. Byl bych však rád, kdyby mi byl odeslán email o zrušení členství ještě dnes, především kvůli tomu, že moje zprávy byly vyplněny správně.
Mimochodem mi vadí i způsob jakým je z vaší strany zacházeno se zákazníky. Především pro složité vyplňování emailů. Nechápu proč na účtu není formulář pro normální zrušení služby.


Požadované řešení

Chci zrušit své prémiové členství na be2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 11:17, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.