Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35435Stížnost na nedoručení doporučené zásilky-balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Vítězslav ŠTVERKA

Znění stížnosti

Vážení, moje zásilka DR1850570403Mbyla odeslána z Prahy 6.9. a dle údajů sledování zásilky byla dne7.9. vypravena z třídícího centra v Brně k dodací poště Blansko.Nechápu jak je možné, že když bylo možné doručit zásilku z Prahy do Brna za jeden den, z Brna do Blanska to trvá dnes už pátý den a zatím jsem neobdržel žádnou zprávu o nějakém dalším postupu. Požaduji urychlené dodání výše uvedené zásilky.Se službami ČEKÉ pošty\ jsem už delší dobu krajně nespokojen.Informaci o stavu zásilky a termínu doručení sdělte neprodleně na níže uvedenou adresu.Děkuji
ING.ŠTVERKA Vítězslav


Produkt

jedná se o balíček odeslaný firmou Intracomicro Praha


Požadované řešení

Urychlené dodání a podání právy o stavu zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 12:16, před 5 lety

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Pokud Česká pošta, s.p. reklamaci nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.