Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V úterý 10.9.2019 v 11hod.50min.jsem dostal na mail oznámení o dodání zásilky na SPORT TEAM Pod Zámkem 3459/2 69002 Břeclav dnes 11.9 jsem si zásilku tam chtěl vyzvednout.Prodavač chtěl moje jméno a nauchřele řekl, že na takové jméno nic nepřebíral.Když jsem mu dával číslo zakázky,tak ho to nezajímá a mám hledat jinde.Po objíždění Břeclavi se mně ochotně ujala pani z RADIM=KARCHER shop.Nakonec se zásilka našla ve zmiňovaném SPORT TEAM .Při navrácení zpět pro vyzvednutí se prodavač rozčiloval,že tam má spoustu zásilek a nemůže to vše prohledat.
Myslím, že takový partner vašeho PPL tam nemá co dělat./kazí akorát vaše dobré jméno a obořuje se na lidi./
děkuji za pochopení František Hanáček
Zrušit kotakt .
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.