Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35438Bazén

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Stanislav Vrána

Znění stížnosti

V celku jsme byli spokojeni až na to že píšete 300 m.k pláži ale je ta vzdálenost trochu jiná 500m. a ještě tomu vše do kopce. Dále píšete bazen k dispozici v hotelu Detelina 100m. Ale když jsme tam přišli tak nám řekli ze se tam koupat nemůžeme že je to zrušeno už skoro 2 roky, důvod nám nikdo nezdělil. Nebo že si koupání v bazénu můžeme zaplatit.V tom případě by jste měli tuto nabídku smazat.


Požadované řešení

Řešením by bylo kdyby jste nám dali nějekou slevu na tento zájezd který jsme u vás zakoupili abychom v budoucnu mohli uvažovat o koupi dalšího zájezdu u vaší CK. S přáním krásného dne Vrána Stanislav.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 11:10, před 5 lety

Pokud vzdálenost od moře neodpovídala informaci v katalogu a slibovaný bazén nebylo možné bezplatně využít, je oprávněné vady zájezdu reklamovat. Cestovní kancelář jako pořadatel zájezdu odpovídá za to, že zájezd bude v souladu s uzavřenou smlouvou, ať už má služby poskytovat ona sama nebo jiný smluvený poskytovatel.

Právo na slevu z ceny zájezdu vznikne jedině tehdy, pokud spotřebitel vadu vytkl bez zbytečného odkladu u kontaktní osoby uvedené v potvrzení o zájezdu či ve smlouvě (typicky u delegáta) a umožnil cestovní kanceláři vyřešit problém v přiměřené lhůtě už na místě. Podat písemnou reklamaci s nárokem na slevu však stačí až po návratu z dovolené. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 14:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.