Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#3544Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2014, před 11 lety

Jan Foltyn

Znění stížnosti

Dobrý den.
Vážení.Máte nádhernou reklamu v televizi a v časopisech. Chtěl jsem koupit dámskou kotníkovou trekingovou obuv č.4 za 399 kč.z letáku.Byl jsem první v Lídlu Ostrava-Zábřeh první u cedulky dámská trekingová obuv 399 Kč.Nic žádna velikost.Šel jsem za vedoucí se zeptat proč tam nic není,když jsem tam byl první a mám na to svědka odpověděla prodáno.Chtěl jsem znát její jméno. Vizitku kterou měla připnutou byla psana malými písmenama a než jsem si nasadil brýle paní vizitku strčila do kapsy a odešla. Na moje volání nereagovala.Jel jsem du druhého Lídlu Ostrava-Dubina tam měli jenom velikost č.6.Moc mě mrzí jak se chová Lídl k zákaznikum.V německu by se to určitě nestalo.Prosím o odpověď.S pozdravem Foltyn Jan.tel.č.591154391 Děkuji.


Produkt

Trekingové kotnikové damské boty číslo 4.


Požadované řešení

Chci boty poslat do prodejny nebo na dobírku.Má adresa.Foltyn Jan Ostrava-Výškovice Kubalová 417/7 P.S.Č. 70030


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 16:06, před 11 lety

Zboží, které prodávající inzeruje v létaku by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání akce, pokud není nabídka omezena vyprodáním zásob. V tomto případě mohou být naplněny znaky klamavé obchodní praktiky, zejména může jít o tzv. vábivou reklamu,kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Doporučujeme podat podnět krajskému úřadu, který může prodávajícímu uložit za zjištěné porušení zákazu nekalých obchodních praktik pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:33, před 10 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.