Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem zakoupil externí HDD disk VERBATIM Store´n´ Go 2.5" GEN2 2TB stříbrný a součástí toho byl manuál, který byl psaný v angličtině a dvou asijských jazycích. V češtině bylo pouze sdělení, že máme-li nějaké otázky k produktu, tak máme kontaktovat podporu na e-stránkách.
VERBATIM Store´n´ Go 2.5" GEN2 2TB stříbrný. Model: 53198 2TB SAZAAA
Nevím, zda se s tím dá něco dělat, ale zaslal jsem Vám to alespoň, jako informaci, že tento velký výrobce nedodává návod v češtině. Není pro mě problém si to z En přeložit, ale domnívám se,že český název by měl být součástí balení...
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Vzhledem k tomu, že podaná stížnost nemíří na konkrétního prodejce, ale na výrobce, není možné skrze naši službu zprostředkovat mimosoudní řešení sporu a proto bude stížnost uzavřena.