Společnost


Verbatim Corporation

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#35442Návod výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Stanislav Kučera

Znění stížnosti

Dnes jsem zakoupil externí HDD disk VERBATIM Store´n´ Go 2.5" GEN2 2TB stříbrný a součástí toho byl manuál, který byl psaný v angličtině a dvou asijských jazycích. V češtině bylo pouze sdělení, že máme-li nějaké otázky k produktu, tak máme kontaktovat podporu na e-stránkách.


Produkt

VERBATIM Store´n´ Go 2.5" GEN2 2TB stříbrný. Model: 53198 2TB SAZAAA


Požadované řešení

Nevím, zda se s tím dá něco dělat, ale zaslal jsem Vám to alespoň, jako informaci, že tento velký výrobce nedodává návod v češtině. Není pro mě problém si to z En přeložit, ale domnívám se,že český název by měl být součástí balení...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 12:52, před 5 lety

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Vzhledem k tomu, že podaná stížnost nemíří na konkrétního prodejce, ale na výrobce, není možné skrze naši službu zprostředkovat mimosoudní řešení sporu a proto bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.