Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#35443Neznámé číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2019, před 5 lety

Lenka Balharová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnem 16.8.2019 se mi ukončila smlouva s T-mobile, vystoupila jsem z flotily čísel. Začala jsem řešit další smlouvu a na jejich e-shopu mne zaujala nabídka s názvem MOBIL DATA. Vyplnila jsem vše online a čekala jsem, až dostanu zprávu, ať přijdu podepsat smlouvu na pobočku v Havířově. Nemám moc zkušenosti v kamenných pobočkách, proto mne překvapila neprofesionalita, neochota. Smlouvu jsem na podpis měla, ale s číslem, které jsem nikdy neměla, nemám a mít nebudu. 737 441 502. Nevím, od koho číslo je a nechápu, jak se dostalo ke mne. Řešila jsem to jak na pobočce, naprosto zbytečné, přes jejich linku, taky o ničem. Byla jsem docela hodně naštvaná za přístup a odešla jsem k O2. A vše v pohodě. O to více mne překvapilo, včera jsem našla ve schránce fakturu na číslo, které jsem psala výše a dokonce s rozpisem, do jakých sítí se volala. Super. Někdo tedy číslo má, ale já to nejsem. Ihned jsem volala na jejich info linku, mluvila s operátorem několik minut. Vše chápal a ukončil hovor s tím, že se musí poradit a ozve se. Nic. Dnes jsem dopoledne volala znovu, stejné vysvětlování, stejné pochopení a slečna to povýšila, řekla, že se ozve do 15 minut. Což se nestalo. Už nevím, kam se obrátit. Psala jsem na jejich stránky, že je chyba na jejich straně, dokonce jsem poslala na číslo, které neznám poštou výpověď, to mi taky poradili a nic. Mám uhradit 593,- což je naprostý nesmysl. Kdyby jste mi mohli poradit, byla bych Vám velice vděčná, sama už nevím co s tímto dál.
Děkuji


Produkt

Číslo které nemám


Požadované řešení

Okamžité zrušení čísla, které figuruje na mé číslo a zrušení faktury, kterou nemám důvod platit, mám svůj tarif a jiné číslo u O2 a to od 2.9.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 09:28, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitelky může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.