Společnost


Garmin Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35449Neuznaná a nezdůvodnění zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před 5 lety

Libor Stedron

Znění stížnosti

U zminene společnosti jsem zakoupil 2ks jejich TOP modelu Garmin Fenix 5(s) v hodnote cca 30tis Kc, s garantovanou vydrzi baterie 14 dni bez pouziti GPS. Jeden ks splnoval zminenou vydr baterie, u druhych byla vydrz 6 dni. Hodinky byly reklamovany, reklamace uznazna a obdrzel jsem hodinky nove. Ty vydrzely 9,5 dne. Reklamaci jsem opakoval, ta byla znovu uznana. Dostal jsem hodinky treti u kterych bateria vydržela nabita take pouze 9,5 dne. Opet jsem uplatnil reklamaci. Ta jiz uznana nebyla. Pozadal jsem Garmin pisemne o zduvodneni zamitnuti s tim, ze jsem dolozil tabulku srovnani ubitku nabiti obou hodinek, s dodani fotografii k jasnemu dolozeni nabiti ve stejny den a hodinu. Garmin nejen ze důvod rozdileneho vybijeni nevysvetlil, odmitnul zaslat vyjadreni mailem. To ze Garmin na reklamacnim formulari uvadi telefonni číslo na jiné oddeleni nez je reklamcni me utvrzuje o jejich nefer pristupu k zakaznikum. Myslim ze nechci moc, chci jen produkt se stejnou specifikaci kterou Garmin uvadi na jejich strankach. Diky této mylne specifikaci se jim dari generovat nemale zisky na ukor nas, zakazniku.


Produkt

c. reklamace 194396 Typ Garmin Fenix 5 Saphir, s.c. 53A174163


Požadované řešení

Dodani hodinek se zivotnosti baterie 14 dni bez zapnuti jakekoliv aktivity nebo vraceni penez. Navíc omluvu za totalni ignoranci a potupne jednani


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 08:53, před 5 lety

Pokud byl spotřebitel informován, že garantovaná výdrž baterie je 14 dni bez použití GPS, je to, že to není možné vadou, která zakládá práva z vadného plnění vůči prodávajícímu.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Plnění této povinnosti dozoruje Česká obchodní inspekce.

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné a její zamítnutí řádně odůvodněno, avšak spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 14:35, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.