Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
18.6.2014 jsem byla SMS upozorněna, že Česká pošta převzala do přepravy balík DR2501140805C, dobírka. Předpokládané doručení 19.6. Ve čtvrtek 19.6. jsme celý den na zásilku (vlhkomilné rostliny) marně čekali. 29.6. večer jsem si na webu ve sledování zásilek našla tento status: 19.6.2014 Příprava zásilky pro opakované doručení.
19.6.2014 Doručování zásilky. Následující den jsem hned ráno volala do depa v Rudné, tam mě pracovnice odkázala na vedoucího. Volala jsem mu obratem a chtěla vědět, proč nebyla zásilka doručena, co znamená opakované doručení a co mám udělat pro to, abych balíček dostala ještě před víkendem, aby rostliny neuvadly docela. Vedoucí mi sdělil, že z nějakého důvodu je balíček deponován na poště v Černošicích (kde bydlím). Uskutečnila jsem tedy další hovor s černošickou poštou a dozvěděla se, že právě z depa balíček došel, že mě ho ale nikdo doručovat nebude a mám si pro něj během 14 dnů přijít. Chtěla jsem pro něj poslat dospělého syna, ale prý, když není zmocněnec, by mu zásilku nevydali. Nešlo o zásilku do vlastních rukou. Šla jsem nakonec v časové tísni pro balíček osobně, v 10 hodin dobírku zaplatila a mám zlost. Zaplatila jsem si službu, kterou jsem nedostala. Důvod neznám. Omluvu neslyšela....
Mohu doložit fotografii balíku a doklad o zaplacení na poště.
Požaduji kompenzaci za neprovedenou službu (balné a poštovné bylo 130,- Kč), ev. za uskutečněné telefonáty, A vysvětlení, jak je možné, když si objednám balík na dobírku, čekám na něj, pošta mi ho nedoručí!!!
|
Tweet |
Nebyli-li dodržena sjednáná lhůta pro dodání, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu dle ceníku České pošty.
Spotřebitelka nám sdělila následující: Dobrý den, dnes mě pošta kontaktovala, dostalo se mi vysvětlení, proč problém vznikl a slíbili kompenaci poštovného. Považuji tedy stížnost za vyřízenou.