Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#35453Žádost o zablokování mého tel. kontaktu , obtěžujete!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před 5 lety

Jana Rosůlková

Znění stížnosti

Obtěžující opakované SMS, neuskutečněné pokusy o dodání zásilky, následný převoz balíků zpět do Hořic a druhý den dodání zásilky na poštu Chomutice s další Vaší SMS s výzvou k vyzvednutí zásilky..Ovšem až poté, až ji tam ten den z Hořic dovezou.. Vymažte a zablokujte si mé číslo telefonu, nepřeji si Vaše obtěžování po mých nočních směnách a vůbec žádné SMS České pošty. Zlatá pošta v Chomuticích ! Hořice , jejich zmatky a jejich auťáky s různými doručovateli si nechte od cesty. Zablokujte si mé číslo telefonu. (viz referenční údaje). Vaše SMS odmítám ! Rosůlková Jana, Staré Smrkovice 142


Produkt

Obtěžující SMS od Vás


Požadované řešení

Zablokujte si má telefonní čísla : 733 578 577,a 724263617 ( viz i výše). Spím ve dne, po nočních směnách a nepřeji si, být rušena. Vámi Nikdy!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2019 15:48, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Nepřeje-li si spotřebitelka, aby společnost uchovávala její telefonní číslo, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").

Podnik je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitelky) týkají, a to nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.

Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze.

Pokud by se spotřebitelka domnívala, že podnik osobní údaje neodstranil, účet nezrušil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.