Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#35460Znehodnocení zboží záruční opravou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2019, před 5 lety

Jan Špinka

Znění stížnosti

U CZC.cz s.r.o. jsem reklamoval el. přístroj Sencor SSS 101. Reklamace
byla uznána a provedena výměna řídící desky. Jelikož jsem byl v létě hodně na cestách a přístroj moc nepoužíval, pouze jsem zběžně vyzkoušel jeho funkčnost a nijak podrobně ho nezkoumal. Když jsem ho však nedávno začal více používat, zjistil jsem, že jednak nějaký červený kabel zasahuje do usb portu ale hlavně zcela chybí nabíjecí konektor. Tím je zcela znemožněno další používání přístroje. CZC.cz s.r.o. však oponuje, že přístroj již není v záruce, měl jsem závady všimnout dříve a odmítá věc
řešit. Nicméně já nereklamuji přístroj, ale to, že mi ho v opravě znehodnotili, protože jeho důležitá část chybí. Z opravy mi nevrátili celý
přístroj, ten nyní nejde používat a tím jsem byl poškozen. Je pravda, že jsem přístroj používal méně a na nepřítomnost nabíjecího konektoru přišel později, ale je to závada, která není na první pohled patrná a nenapadlo mně, že musím hned po přijetí přístroje zkoušet všechny funkce, hrát s ním až do úplného vybití akumulátoru nebo ho velmi podrobně zkoumat.
Takže podle mně nejde o reklamaci přístroje, ale o stížnost, že mi přístroj v opravě znehodnotili, nevrátili kompletní a díky tomu nyní nejde používat.


Produkt

Bluetooth reproduktor Sencor SSS 101, seriové číslo: 8590669194063


Požadované řešení

Vrátit do přístroje nabíjecí konektor, aby šel přístroj zase nabíjet a tím i používat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 11:43, před 5 lety

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku, při skladování věci nebo při jejím transportu. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Pokud poškození vzniklo během transportu mezi prodejnou a servisem, je za způsobenou škodu odpovědný prodávající. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 16:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.