Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
bohužel jsem si pořádně neprověřil obchod Lunzo.
1.objednal jsem si bačkory a zaplatil převodem na účet 739kč.
2.Po přečtení emailu jsem zjistil, že dodání je 5-25dní.
3.Napsal jsem dotaz na info Lunzo, proč je dodání v takovém rozmezí.
4.Odpověď mě překvapila, přeprodej Čínského zboží.
5.Odstoupil jsem od smlouvy.
6.Odpověď Lunzo byla, že způsob fungování celého procesu objednávky je uveden na našich internetových stránkách zde: https://www.lunzo.cz/jak-to-funguje/
Vaše objednávka již byla předána k odeslání, proto již v tuto chvíli zrušení objednávky a vrácení peněz možné není.
Samozřejmě je poté možné zboží vrátit zpět prodejci, jakmile Vám bude zboží doručeno.
Nejhorší na tom je, že Lunzo při naklikání prodeje nikde neuvádí, jak je to doopravdy. Není to v košíku, není to v platbě, ani v informaci . Po potvrzení přijde jen email jak zaplatit a opět nikde info jak to je doopravdy. Pro mě je to podvodné jednání.
JIž jsem podal podnět na ČOI. Uvidíme jak to vše dopadne :-)
bačkory
vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že daná společnost provozuje web, který se jeví jako e-shop, který je v českém jazyce, potom spotřebiteli plynou stejná práva, jako při zakoupení zboží v jakémkoli jiném elektronickém obchodě. Společnost by tak měla umožnit součinnost pro umožnění od smlouvy odstoupit.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Co se týče odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů v případě uzavření smlouvy přes internet, je nutné vzít kromě § 1829 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v potaz také směrnici Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, o právech spotřebitelů, která je předlohou ustanovení transponovaných do českého právního řádu. Konkrétně se jedná o recitál č. 40, který uvádí, že v případě kupní smlouvy uzavřené přes internet by měl mít spotřebitel právo odstoupit od smlouvy také před získáním zboží do fyzického držení. K tomu je ale podle čl. 11 odst. 1 směrnice nutné, aby spotřebitel buď použil vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nebo učinil jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Prodávající je pak povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
princip, jak funguje naše internetová galerie, je uveden jak v již zmíněném článku jak to funguje https://www.lunzo.cz/jak-to-funguje/, tak především ve Vámi odsouhlasených obchodních podmínkách: https://www.lunzo.cz/obchodni-podminky/
Ve Vámi odsouhlasených obchodních podmínkách, konkrétně v bodě 5.2., je také uvedeno:
Kupující žádá Provozovatele, aby s provedením zprostředkování započal okamžitě, ještě před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od Smlouvy. Provozovatel tímto sděluje Kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od Smlouvy.
Jelikož jste objednávku uhradil a tím byla smlouva uzavřena, není v tuto chvíli odstoupení od smlouvy a vrácení peněz možné. Vaše objednávka je již na cestě k Vám a bude Vám doručena.
Samozřejmě poté, co Vám zásilka bude doručena, je možné zboží vrátit zpět prodejci. Kontaktujte nás tedy prosím na e-mailu info@lunzo.cz nebo infolince +420 373 036 366 a rádi Vám zašleme či sdělíme přesný instrukce pro vrácení zboží zpět prodejci.
S pozdravem Pavel Hynek
LUNZO s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.