Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
můžete mi prosím pomoc s troubou, ve které nic neupeču a Samsung mi stále píše, že je vše v pořádku. (viz. níže):
1. a 2. reklamace:
Dne 16.10.2013 jsme si koupili v KB Expert Kolín elektrickou vestavnou troubu Samsung FQV113T001, výrobní číslo JOE57DAB800026A. Vzhledem k tomu, že jsme chtěli troubu s malým objemem (30 l), tak jsme byli rádi, že jsme ji sehnali.
Bohužel jsem z ní dost „rozčarovaná“ a to „z jediného“ důvodu – neupeče zespoda.
- Když peču buchtu „na plech“, tak je zespoda neupečená a uprostřed je syrová, a to i přesto, že ji peču na vyšší stupeň a delší dobu než jsem byla zvyklá u předchozí horkovzdušné trouby. Zezhora je krásně upečená (zlatavá a někdy až tmavě hnědá).
- Záviny musím na plechu otáčet, aby se upekly. Peču na 1 zásuvce a zkoušela jsem to položit i na dno trouby.
- Perníčky jsem musela po upečení pouze „zezhora“ odlepit od pečícího papíru a otočit, aby se mi upekly.
Volala jsem do Vašeho servisu, kde mi poslali pana mechanika, který mi řekl, že je vše v pořádku (č. reklamace 414 334 6746).
Bohužel stále musím záviny péct ve stylu otočit – potrhat závin. Lité buchty i přes následné dopečení jsem nakonec vyhodila, protože uprostřed byly syrové - nedopečené a nedaly se jíst.
Nedalo mi to a koupila jsem si teploměr do trouby (viz. foto).
Výsledek viz. video a foto:
- při pečení na 170 °C byla teplota v dolní části trouby 90 °C a uprostřed byla teplota 140 °C.
- při pečení na 200 °C byla teplota v dolní části trouby 185 °C a uprostřed byla teplota 140 °C.
Takže opravdu nevím, kde je chyba. V předchozí elektrické horkovzdušné troubě jsem upekla nejednou i tři plechy cukroví. V této neupeču pořádně ani jeden.
Vaši troubu jsem si koupila s tím, že v ní budu péct jakékoliv buchty, pečivo, cukroví, maso apod., bohužel výsledek je jiný a pečení je o hodně delší (kde je úspora energie a času ?).
Žádám Vás o nápravu, aby byla dána trouba do takového stavu, kdy bude při pečení nastavená teplota shodná s teplotou v troubě, a to v celém objemu trouby.
Odpověď:
Datum: 5. 3. 2014 17:48:42
Předmět: RE: Reklamace funkčnosti trouby Samsung
Vážená paní Drtinová,
Děkujeme Vám, že jste se obrátila na zákaznickou linku společnosti SAMSUNG a velmi nás mrzí komplikace spojené s Vaší troubou FQV113T001. Pro vyřešení této situace, prosíme o doplňující dokumenty uvedené níže, abychom mohli celý případ předat k řešení centrále naší společnosti. Dokumenty prosím zašlete na info@samsung.cz.
S pozdravem Jan Trenda Zákaznická linka SAMSUNG info@samsung.cz www.samsung.com/cz
---------------------------------
Sent: Thursday, March 06, 2014 3:56 PM
To: info@samsung.cz
Subject: Fwd: Reklamace funkčnosti trouby Samsung.
Dobrý den, v příloze zasílám naskenovanou účtenku a Montážní list (nic jiného k tomu nebylo).
Děkuji Drtinová
------------------------------
Datum: 14. 3. 2014 11:40:38
Předmět: RE: Reklamace funkčnosti trouby Samsung.
Vážená paní Drtinová, děkujeme Vám, že jste se obrátila na zákaznickou linku společnosti SAMSUNG.
Chtěli bychom reagovat na Vaše odvolaní ve věci reklamace zařízení SAMSUNG FQY113T001/XEH, SN: J0E57DAB800026A.Po prošetření veškerých skutečností vedoucích k Vašemu případu jsme vydali následující stanovisko. Na základě Vašeho e-mailu byla velmi důkladně prověřena historie opravy Vaší trouby. Postup servisního střediska byl shledán zcela v souladu s reklamačním řádem naší společnosti, z našeho pohledu je Vaše zařízení bez závad. V případě, že i nadále trváte na závadě bychom Vám rádi nabídly pro zákaznické řešení a učinili vstřícný krok nad rámec zákona. Navrhli bychom Vám provést na Vaší troubě dlouhodobý kontrolní test u našeho servisního partnera v délce trvání cca 10-14dní.
Požádáme Vás, abyste nás informovala, pokud s tímto návrhem souhlasíte, abychom mohli Váš případ předat k dořešení na servisní středisko.
S pozdravem Jan Trenda Zákaznická linka SAMSUNG info@samsung.cz www.samsung.com/cz
----------------------------
Komu: info@samsung.cz
Datum: 19. 3. 2014 20:44:15
Předmět: RE: Reklamace funkčnosti trouby Samsung.
Dobrý den, vzhledem k tomu, že nelze upéct buchty (viz. e-mail z 4.3.2014) a dle Vás je vše v pořádku, budu ráda, když provedete na troubě dlouhodobý kontrolní test u našeho servisního partnera. Doufám, že součástí kontrolního testu je i měření teploty v celé troubě v době pečení a porovnání s nastavením teploty trouby. Snad budete i v troubě péct např. lité buchty (dle receptu), abyste mohli vidět výsledek.
Děkuji Drtinová
----------------------------
3. reklamace:
Sent: Tuesday, June 03, 2014 5:48 PM
To: info@samsung.cz
Subject: Stížnost - Reklamace funkčnosti trouby Samsung
Dobrý den, dne 16.4.2014 jsem převzala troubu Samsung (viz. níže), s tím, že je v pořádku. Při převzetí jsem uvedla nesouhlas s tím, že trouba nepeče zespoda a není v ní ani teplota uvedená na displeji. Při předání mi bylo řečeno, že se mi ozvete, aby se to nějak vyřešilo, což se nestalo!!!
Naposledy jsem pekla záviny minulý týden a můžu Vám říct, že jsem měla po 1,5 hod. chuť tu troubu vyhodit z okna - NENÍ SCHOPNA UPÉCT ANI "BLBÉ" ZÁVINY !!!!!!!!!! (Viz. přílohy - videa)
Popis:
Měla jsem připravené 2 plechy.
1. plech jsem pekla 40 minut na 185 °C - v troubě na konci pečení bylo stálých 130 °C.
Poté jsem pekla 2. plech 30 minut na 180 °C - v troubě stále 130 °C v dolní části trouby.
Mezitím jsem byla nucena záviny z 1. plechu otočit, protože byly zespoda syrové (listové těsto), což pro mne znamenalo manipulaci se záviny, potrhání závinů a dost "hnusný vzhled" (viz. videa).
Po upečení 2. plechu (upozorňuji, že se upekl opět jenom zezhora), jsem opět byla nucena záviny otočit a potrhat, protože byly syrové, jsem poté dopekla za dalších 30 minut 1. plech (původní spodní část)!!!
Poté jsem dala znovu péct 2. plech (opět spodní část) na dalších 30 minut na 180 °C.
Takže pečení 2. plechů ve Vaší horkovzdušné troubě na 180 °C trvalo 130 minut. V obyčejné 18 let staré horkovzdušné troubě jsem měla upečné 2 - 3 plechy najednou za 30 minut při 160°C !!!!!
Vzhledem k tomu, že trouba vyrobená k tomu, aby pekla, není schopna upéct i obyčejné úzké záviny z listového těsta se salámem a sýrem nebo s jablky, Vás žádám o výměnu za jinou PLNĚ FUNKČNÍ (tzn. aby opravdu pekla - úsporně na energii a čas a né jako tato - viz. výše a níže). ¨
Poznámka: Upečení 4 králičích stehen (domácí) trvalo 1 hod. při 200 °C a nebyly upečené, byly tuhé a skoro syrové.
Pokud nejste schopni provést nápravu - tzn. DÁT FUNKČNÍ TROUBU A NÉ NĚJAKÝ ŠMEJD", pak chci vrátit tuto nefukční troubu a žádám o vrácení né zrovna malé částky, kterou jsem za ní zaplatila.
Děkuji a prosím o rychlé vyřízení mé stížnosti k nefunkčnosti Vašeho výrobku s tím, že je "údajně" funkční přestože nepeče zespoda.
Děkuji Drtinová
------------------------------------
Komu: voc@samsung.cz
Datum: 4. 6. 2014 23:23:02
Předmět: RE: Stížnost - Reklamace funkčnosti trouby Samsung
Dobrý den,
kontaktní údaje jsou uvedené v tomto e-mailu - viz. historie celé reklamace (jak jste chtěli zachovat historii zpráv). Doklady byly zaslány, takže byste je měli mít založené, nehledě na to, že by Vám je měl předat Váš servis. Zatím tedy znovu posílám to, co jsem již zaslala na info@samsung v průběhu reklamací (doklad o zaplacení, servisní list č. ML1404042, fotky a video k původní reklamaci). Poslední zprávu č. ML 1404042 Vám zašlu, až ji někde naskenuji. Drtinová
----------------------------
Datum: 4. 6. 2014 10:21:02
Předmět: RE: Stížnost - Reklamace funkčnosti trouby Samsung
Dobrý den paní Drtinová, Předně bych se Vám chtěla omluvit za komplikace spojené s Vaší troubou FQY113T001/XEH. Vaši záležitost jsme zaevidovali. Aby bylo možné na celou situaci upozornit servisní středisko a následně daný případ interně řešit, poprosím Vás o doplnění následujících údajů:
Prodejní doklad, Servisní vyjádření a veškerou dokumentaci s tím spojenou, Vaše kontaktní údaje
Měnily se kompetence na zákaznické lince, bohužel tedy nemáme k dispozici Vámi zaslané dokumenty.
Děkuji za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého dne. Aneta Pluhařová info@samsung.cz
--------------------------------------------
Datum: 19. 6. 2014 16:16:21
Předmět: RE: RE: Stížnost - Reklamace funkčnosti trouby Samsung
Dobrý den paní Drtinová, Předně bych se Vám chtěl omluvit za komplikace spojené s Vaším zařízením. Dovoluji si Vás kontaktovat s bližším a konečným vyjádřením.
Postup servisního střediska byl shledán zcela v souladu se záručními podmínkami naší společnosti. Konečné stanovisko je neměnné. Dle informace ze strany servisního střediska byla provedena měření a trouba byla označena za běžně funkční.
V případě, že nesouhlasíte s vyjádřením společnosti SAMSUNG a jste přesvědčena o výrobní vadě televizoru, doporučujeme mít k dispozici vyjádření pověřeného jiného odborného subjektu (soudní znalec), že se jedná o výrobní vadu. V takovém případě posoudí společnost SAMSUNG případ znovu a bude Vás opět informovat o finálním rozhodnutí.
S pozdravem a přáním hezkého dne. Miroslav Raška zákaznická linka SAMSUNG Email: info@samsung.cz
Samsung FQV113T001, výrobní číslo JOE57DAB800026A v hodnotě 9.500,- Kč (horkovzdušná a parní trouba)
Buď vyměnit za troubu, která bude schopna péct a upéct cokoli (a nejen zezhora) nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Před vypracováním znaleckého posudku spotřebitelce doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího, pokud tak prozatím neučinila. Reklamaci doporučujeme doložit důkazy. V případě, kdy i prodejce reklamaci zamítne, je nutné prodejci sdělit nesouhlas s reklamací a upozornit na vypracování znaleckého posudku. V případě, kdy znalecký posudek vyjde ve prospěch spotrebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Náklady vzniklé v souvisloti s uplatněním reklamace se uplatňují u prodávajícího, z tohoto důvodu doporučujeme možnost, aby i on se mohl k reklamaci vyjádřit. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitelka nám sdělila, že v srpnu jí byly vráceny peníze.