Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dnes mi přišla sms ze společnosti PPL a to v 8:50 ráno, že mi bude balík doručen dnes mezi 8-10:00 hodin. V tu dobu jsem již bla v práci a nemohla jsem na takovou to sms hodinu předem doručení balíku reagovat. Řidič se mi snažil dovolat a když se nedovolal balík rovnou odvezl na depo. Když jsem volala na společnost PPL a požadovala,aby mi byl přepraven domů, tak jak jsem za službu zaplatila a že je dost nesmyslné psát sms hodinu před předáním balíku, že to si asi těžko člověk zařídí být doma.Bylo mi odpovězeno, že je to dle smluvních podmínek řidič má právo odvést na depo a není to tedy jejich problém a balíček nedoručí. Kdž jsem žádala kontak na vedoucího pracovníka či na oddělení stížností bylo mi řečeno,že takové kontakty nepředávají popřáli hezky den a naschle.Chápala bych kdybych sms o doručení obdržela den předem dokonce i pul dne předem, ale hodinu předem a takové jednáni je neomluvitelné.
Doručováno bylo z obchodu pro ložní prádlo- povlečení
doručení na místo mého bydliště,tak jak jsem za službu zaplatila a kontaktování mě o doručování alespoň den předem
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.