Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si balík do ruky. Dne 10.9. my přišla sms, že balík byl převzat do prepravi. Dne 11.9. my byla doručena SMS, že my balík bude doručen. Nebylo napsáno v kolik hodin, řidič my ani nevolal a to na balíku bylo telefoni číslo a neměla jsem ani ve schrance že mě doma nezastihl. Seděla jsem se synem celý den doma a čekala na doručení. Dne 12.9. my ráno přišla sms, že si mám balík vyzvednout na poště, že jsem nebyla doma zastižena. Chci se zeptat jak je to možné a jestli si ze mě dělá někdo srandu. Bydlím hned naproti poště. Jde o českou poštu 4 Šumperk, Temenická. A nejsem jedina kdo si stěžuje. Jedná se o řidiče zhruba kolem 25-30 lety.
Balík do ruky
Chci sjednat nápravu aby se to neopakovalo.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman